1 klasa to AlKaida próbuje zrobić by miał 1/3 szans na natychmiastowe zabicie z HE.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_HE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Al Kaida";
new const opis[] = "Ma 1/3 szansy na zabicie z HE";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 100;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HE && !random(3))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
2 klasa to złodziej chcę by na kucaniu miała 50% niewidzialności i kradła perk przyciskiem e/c z tą nie widzialnością to już chyba problem rozwiązałem.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Gdy kuca jest mniej widzialny";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = -10;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
}
3 Klasa to ExpertTT chcę zrobić by miał eliminator rozrzutu ale nie zbyt umiem.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Expert TT";
new const opis[] = "Ma eliminator rozrzutu";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public PreThink(id)
{
if(ma_perk[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_perk[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
Tutaj daje także załącznik tych 3 klas.
Bardzo proszę o pomoc bo męcze się z tymi klasami cały tydzień.
Załączone pliki
Użytkownik Roktars edytował ten post 16.09.2011 16:27