A więc potrzebuje pluginu który umożliwi graczom otwieranie różnego rodzaju dzwi , ALE NIE PUŁAPEK !
Z góry dziękuje .
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Plugin na Speedruna
Temat rozp. Gummy, 15.09.2011 19:55
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.09.2011 19:55
#2
Napisano 15.09.2011 19:57
spora część pułapek jest zrobiona właśnie z drzwi i odróżnienie ich byłoby dość ciężkie
#3
Napisano 15.09.2011 19:58
w mojej paczce są usunięte byty drzwi z respa (func_door_rotating) oto kod:
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
new iEnt = -1,Float:fOrigin[3],iDoor = -1,Float:fOriginDoor[3]
while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt,"info_player_start")) != 0){
pev(iEnt,pev_origin,fOrigin);
iDoor = -1;
while((iDoor = find_ent_by_class(iDoor,"func_door_rotating")) != 0){
pev(iDoor,pev_origin,fOriginDoor);
if(get_distance_f(fOrigin,fOriginDoor) <= 350.0)
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,iDoor);
}
}
}
Użytkownik Hiroshima edytował ten post 15.09.2011 20:06
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych