Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin na Speedruna


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gummy

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 15.09.2011 19:55

A więc potrzebuje pluginu który umożliwi graczom otwieranie różnego rodzaju dzwi , ALE NIE PUŁAPEK ! ;)
Z góry dziękuje .
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.09.2011 19:57

spora część pułapek jest zrobiona właśnie z drzwi i odróżnienie ich byłoby dość ciężkie
  • +
  • -
  • 0

#3 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 15.09.2011 19:58

w mojej paczce są usunięte byty drzwi z respa (func_door_rotating) oto kod:

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

new iEnt = -1,Float:fOrigin[3],iDoor = -1,Float:fOriginDoor[3]

while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt,"info_player_start")) != 0){
pev(iEnt,pev_origin,fOrigin);
iDoor = -1;
while((iDoor = find_ent_by_class(iDoor,"func_door_rotating")) != 0){
pev(iDoor,pev_origin,fOriginDoor);

if(get_distance_f(fOrigin,fOriginDoor) <= 350.0)
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,iDoor);
}

}

}

Użytkownik Hiroshima edytował ten post 15.09.2011 20:06

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych