Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Zbugowane LVL QTM Cod Mod

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dawidson111

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 14.09.2011 23:13

Witam, mam taki problem z pluginem QTM CodMod, a mianowicie levele nabijają się tylko do 275, później leci tylko exp, a levele nie. Tabela Expa jest do 20001. Plugin ma również błędy przy kompilacji ale kompilacja dochodzi do końca. ( nie kraszuje serwera, niema żadnych logów )

Np. Gdy jestem sam na serwerze podkładam pake, paka wybucha i automatycznie wywala mnie z serwera. ( tak jak bym dał sobie lvl komendą cod_setlvl ) Wchodzę na serwer i jest 275lvl, przy następnym wybuchu bomby leci tylko exp, a levele już nie.

PS. Resetowanie Leveli nic nie daje.

Załączone pliki


Użytkownik Dawidson111 edytował ten post 14.09.2011 23:21

  • +
  • -
  • 0

#2 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.09.2011 05:14

I wiem czemu tak ci sie robi

Znajdz

public SprawdzPoziom(id)
{	
	if(poziom_gracza[id] < 201) // tam co jest 201 wpisz jaki chcesz miec maksymalny lvl w codzie
	{


Tu masz sma co ci zrobilem

Załączone pliki


Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 15.09.2011 05:18

  • +
  • -
  • 1

#3 Dawidson111

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.09.2011 10:09

OK, dzięki zaraz to sprawdzę.
  • +
  • -
  • 0

#4 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.09.2011 12:53

I co dziala ci ?
  • +
  • -
  • 1

#5 Dawidson111

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.09.2011 12:56

Tak, tylko podał byś mi jeszcze kod jak zmienić, żeby można było rakietę i dynamit używać co 3s.
  • +
  • -
  • 0

#6 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.09.2011 13:00

Masz coo do rakiety

public StworzRakiete(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie rakiety!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 3.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 3 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{	
		if(inteligencja_gracza[id] < 1)
			client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic rakiete, zwieksz inteligencje!");
		
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = get_gametime();
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;
		
		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
		
		new Ent = create_entity("info_target");
		
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
		
		vAngle[0] *= -1.0;
		
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
		
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
		
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Tylko zamien

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 15.09.2011 13:02

  • +
  • -
  • 1

#7 Dawidson111

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.09.2011 13:03

Ok, do rakiet jest, ale do dynamitów i min musze Edytować to nie ?

Edit:// Dałem Sobie Rade. Dzięki do Zamknięcia.

Użytkownik Dawidson111 edytował ten post 15.09.2011 13:11

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych