Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Rzadkość wystepowania danego perku.

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 13.09.2011 10:26

Elo. Chciałem Was się zapytać czy takie coś będzie w ogóle śmigać :D
Jest to kod z Nano kamizelki Peyote


public plugin_int()
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 2);

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(wartosc == 1)
return COD_STOP;

ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


Może ktoś zademonstrować ta na perku platynowe naboje? :> Ja takie coś stworzyłem xD

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Platynowe Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 25, 32);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(random_num (1,100) == 1)
return COD_STOP;

wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;

}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Kod się skompilował ale mam wątpliwości co do jego działania;o Będzie to działac?:D
  • +
  • -
  • 0

#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.09.2011 18:21

Nooo będzie.
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(random_num (1,100) == 1)
return COD_STOP;


Tylko ten fragment jest ciutkę głupi. Bo masz 1% szansy na to, że po wylosowaniu tego itemu nie będzie działał (czyli 99%, że będzie normalnie śmigał :D)
Jak ja bym zrobił? Łooo tak:

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(random_num (1,100) >= tutaj szansa na niewylosowanie perku)
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

Edit: W sumie to ja bym zrobił jeszcze inaczej - edytował silnik CoDa.

Użytkownik A może sma? edytował ten post 13.09.2011 18:23

  • +
  • -
  • 0

#3 master.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 13.09.2011 18:36

Dzięki. dopiero się uczę w tym temacie;] Zaraz zobaczę co i jak;]
Co masz na myśli z edytowaniem silnika?:>
  • +
  • -
  • 0

#4 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.09.2011 19:02

Na myśli miałem edycje tego publika:
public SmiercGraczaPost

Choć teraz doszedłem do wniosku, że w sumie to jednak głupie xD I zrobił tak jak napisałem wyżej, przed editem :F
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych