Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pytanie dotyczące stworzonego bytu/enta
Temat rozp.
Skull3D
, 13.09.2011 07:21
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.09.2011 07:21
A więc Cześć.
Nie wiem jak się nazywa block stworzony w BlockMakerze
Czy ent czy byt.
A więc moje pytanie się nasuwa.
Jak pobrać czy ten gracz stoi na tym blocku ?
A jeśli stoi na ziemi lub na czymś stworzonym przez mape to ma zwracać return 1;
A więc moje pytanie wytlumaczone wyżej, czy ktoś zdolny do czegoś takiego jest?
Jeśli tak to proszę o odpowiedź.
Z gory dzięki
Pozdrawiam Skull3D
Nie wiem jak się nazywa block stworzony w BlockMakerze
Czy ent czy byt.
A więc moje pytanie się nasuwa.
Jak pobrać czy ten gracz stoi na tym blocku ?
A jeśli stoi na ziemi lub na czymś stworzonym przez mape to ma zwracać return 1;
A więc moje pytanie wytlumaczone wyżej, czy ktoś zdolny do czegoś takiego jest?
Jeśli tak to proszę o odpowiedź.
Z gory dzięki
Pozdrawiam Skull3D
#2
Napisano 13.09.2011 13:06
pev(id,pev_groundentity)zwraca numer entu na którym stoi gracz
#3
Napisano 13.09.2011 13:18
potem jak już masz id entu, to sprawdz czy to block poprzez stock który zawiera BM IsBlock(iEnt)
jak chcesz wiedzieć jaki to dokładnie rodzaj bloku to robisz tak:
jak chcesz wiedzieć jaki to dokładnie rodzaj bloku to robisz tak:
new BlockType = entity_get_int(iEnt, EV_INT_body);i potem możesz np. if(BlockType == Bunnyhop)...
Użytkownik LKZ (funfel) edytował ten post 13.09.2011 13:20
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#4
Napisano 13.09.2011 14:19
Stock:
Chodzi mi np. o taki kod
blebleble i jest ostatni terro i go zrzuca na ziemie od razu pod tego blocka gdzie stal lub jak na ziemi to return
(Musi pobrac czy wogóle jest na blocku stock wyzej)
A potem cos sie robi
+ za pomocny post.
bool:IsBlock(ent) { if ( !is_valid_ent(ent) ) return false; static classname[32]; entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, charsmax(classname)); if ( equal(classname, g_block_classname) ) { return true; } return false; }
Chodzi mi np. o taki kod
blebleble i jest ostatni terro i go zrzuca na ziemie od razu pod tego blocka gdzie stal lub jak na ziemi to return
(Musi pobrac czy wogóle jest na blocku stock wyzej)
A potem cos sie robi
+ za pomocny post.
Użytkownik Skull3D edytował ten post 13.09.2011 14:20
#5
Napisano 13.09.2011 15:17
boże, to sprawdź czy ent na którym stoi to block, jeśli tak to zmień mu pozycję o ileś tam w dół, daliśmy prawie gotowiec, skleić tylko, jedziesz...
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych