Witajcie,
Czy jest możliwość żeby dodać do każdej broni lunete??Nie musi to być taka luneta jak w awp, może być zwykłe przybliżenie jak w aug'u. Jakich funkcji użyć ??
Pozdrawiam anonimus
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.09.2011 13:37
#2
Napisano 12.09.2011 13:54
Owszem, jest możliwość. Różne są sposoby na zrobienie tego perku/klasy. Jakbyś napisał, prośbe o taki item to mógłbym Ci zrobić, ale nic nie wspominasz na ten temat...
P.S To się nazywam ZOOM
P.S To się nazywam ZOOM
Użytkownik radim edytował ten post 12.09.2011 13:57
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#3
Napisano 12.09.2011 14:08
Jak pytałem jak zrobić bo chce się nauczyć pisac jakieś prostsze pluginy. Jak byś mógł to podaj te funkcje, będzie jakiś plusik
#4
Napisano 12.09.2011 14:12
łap tutaj napisałem ci jak dodać to do klasy
http://amxx.pl/wklej...31583292513723/
tylko to jest na 1 broń
http://amxx.pl/wklej...31583292513723/
tylko to jest na 1 broń
Użytkownik Szybcioor edytował ten post 12.09.2011 14:12
#5
Napisano 12.09.2011 14:32
A ja chce zrobić perk który po użyciu ustawi nam zoom na kazdej broni. Napisałem takie coś i nie działa.... Wiem ze trzeba dodac usuwanie zoomu przy reloadzie.//Wróć;przy przeładowaniu
#include <amxmisc>
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new const perk_name[] = "Przedmiot: Luneta";
new const perk_desc[] = "Po uzyciu perka masz lunete";
new bool:ma_perk[33];
new bool:zoom[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public cod_perk_used(id){
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!ma_perk[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!zoom[id]){
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1);
zoom[id] = true;
}
if(zoom[id]){
cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0);
zoom[id] = false;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik anonimus edytował ten post 12.09.2011 14:37
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych