Płacę sms'em 16-50zł
Kontakt GG 4580341
Rodzaje klas :
1. Herosi
2. Potwory
3. (Zakonicy) (PREMIUM).
Rodzaje klas :
1. Herosi
2. Potwory
3. (Zakonicy) (PREMIUM).
Herosi:
1.Wizzard
Startowe HP : 125
• Posiada latarkę, jeżeli najedziesz latarką na Ninje zrobi się widzialna.
• Przy trafieniu przeciwnika ma 8% szansy ze zacznie mu się trząść ekran.
• +25 do szybkości.
Po naładowaniu :
• Wypuszcza FireBalla. DMG FireBalla zależy od INT.
2. Druid
Startowe HP : 140 - D
• Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 150.
• Przy trafieniu przeciwnika ma + 10 DMG.
Po naładowaniu :
• Czaruje ścianki. (Początkowo 4 . Co każde 5 INT + 1 ścianka)
3. Paladyn
Startowe HP : 130 _D
• Może wykonywać Long Jumpy.(CTRL+SPACJA w biegu) (Na start 5 następnie każde 10 inteligencji to dodatkowy skok)
• Odbijają się od niego pociski (Średnio co 7 pocisk)
• Mikstura życia raz na rundę która leczy 50 hp.(bind "klawisz" "paladyn")
Po naładowaniu :
• Dostaje magiczny pocisk. (Większa szansa na trafienie "Head Shoota")
4. Truciciel
Startowe HP : 140 - D
• Nie słychać jak chodzi.
• Umie podłożyć 3 (Jedna 10 DMG+INT) miny rundę. (bind "klawisz" "kladzmine")
• +30 do szybkości.
Po naładowaniu :
• Jest niewidzialny. Niewidzialność znika gdy zmienisz broń.
5. Nekromanta
Startowe HP : 110 _D
• Może wskrzeszać lub zjadać zmarłych. (Naciśnij i przytrzymaj klawisz "E" przy zwłokach)
• Za wskrzeszanie dostaje EXP'a
• 15% szans na odrodzenie.
• Wysysa 1-3 HP z każdym strzałem w przeciwnika.
Po naładowaniu :
• Dostaje MP5.
6. Barbarzynca
Startowe HP : 140 -D
• Zabijając wroga dostajesz armor
• Zabijając wroga odnowi ci się HP (25).
• Zabijając wroga odnowi ci się magazynek.
Po naładowaniu :
• Magiczny pancerz który odbija pociski. (Max 7)
7. Shinobi
Startowe HP : 200 _D
• Wysokie skoki.
• Może używać tylko noża.
• 10 noży do rzucania. (Klawisz "R" na nożu)
• Dostaje 100 armora na początku rundy.
• +45 do szybkości.
• Zmniejszona widoczność z 255 do 15.
Po naładowaniu :
• Zwiększa szybkość.
8. Tropiciel
Startowe HP : 150 _D
• Może postawić pułapki granaty (Zmiana trybu Granata PPM)
• Posiada Kusze (Nóż i "R")
• Dostaje co rundę Deagla.
Po naładowaniu :
• Granat HE.
Potworki:
1. Andariel
Startowe HP : 120 -D
• Przy każdym trafieniu przeciwnika dostaje 1-3 HP.
• Nie słychać jej kroków.
• Ma 1 dodatkowy skok.
• Odporna na : Fire Shielda, Meekstone, Archy, Wybuchy po smierci.
Po naładowaniu :
• Dostaje Galil'a
2.Skywalker
Startowe HP :1000
• Posiada tylko nóź
• Ma dodatkowo +75 obrażeń.
Po naładowaniu :
•200HP
3. Mefisto
Startowe HP : 130 _D
• Odnawia mu się hp po zabiciu (20).
• Nie słychać jego kroków.
• Ma 5 skoki.
• Ma wysokie skoki.
• Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 170
Po naładowaniu :
• ---
4. Hefasto - od tąd dodajemy
Startowe HP : 140 _D
• Dostaje co rundę Deagla + HE
• Ma 1/6 na natychmiastowe zabicie z granata.
Po naładowaniu :
• Magiczny pancerz który odbija pociski. (Max 2)
5. Diablo
Startowe HP : 140 _D
• Może zrobić 2 skoki.
• Nie słychać jego kroków.
• 1/15 na oślepienie wroga na pomarańczowo.
• Dostaje co rundę Dualki (podwójne pistolety).
• Przybliżenie jak w aug PPM (Prawym przciskiem myszy)
Po naładowaniu :
• ---
6. Baal
Startowe HP : 120-D
• Gdy zabije wroga odnawia mu się 20 HP.
• Dostaje co rundę Wolnego Shotgana (M3)
• Ma 1/4 szansy na zdobycie ubrania przeciwnika na czas 1 rundy.
• + 30 do szybkości
• Odporny na :Skrzydła
Po naładowaniu :
• ---
7.Demon _D
Startowe HP : 123 _D
• +20dmg jak uderzy kogoś od tyłu
• 1/20 na oślepienie wroga na pomarańczowo.
• Nie działają na niego fleshe.
• Gdy strzela w wroga z pistoletu to ma szanse ze wrogowi zacznie się trząść ekran.(20%)
Po naładowaniu :
• ---
8. Imp
Startowe HP : 110 _D
• Przy trafieniu przeciwnika ma 1/25 szansy ze przeciwnikowi zmieni się na bron na nóż.
• Na nożu może się teleportować. (NÓŻ + PPM)
• Co rundę dostaje wszystkie granaty.
Po naładowaniu :
3. (Zakonicy) (PREMIUM).
1. Templariusz
Startowe HP : 160 _D
• Na Start Ma M4A1+Deagle
• Na nożu może się teleportować. (NÓŻ + PPM)
• Co rundę dostaje wszystkie granaty.
Po naładowaniu :
Odbija pociski (max 7)
2. Calatrav
Startowe HP : 170
• Na start ma Awp+Usp
• Ma 1/7 na natychmiastowe zabicie z AWP
• Co runde ma szansę na ubranie wroga 1/10
3. Avis
Startowe HP : 200
• Na Start Ma Kałacha
• Wysokie Skoki
• Ma ograniczoną widzialność do 50
Po naładowaniu:
Dostaje szanse na natychmiastowe zabicie.
Dodatkowo proszę o zrobienie statystyk Regeneracja , Niewidzialność , Gravitacja innych rzeczy [many , złota , pkt] nie chce iż bd to zbyt podobne do innych Diablo..
Użytkownik Messi edytował ten post 12.09.2011 15:21