Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dac model noza graczowi ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 grs4

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.09.2011 09:57

Siemka, mam kolejny problem,

Chialbym dodac model noza dla nemesisa(w pluginie w ktorym pisze)
Tylko nie wiem jak to zrobic,
pomozecie?

Model noza, sciezka do modelu

"models/Nemek/v_rece.mdl"

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 11.09.2011 10:09

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new const gNazwaPluginu[] = "Noz";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ"

new MODEL_NOZ_GRACZ[] = "models/Nemek/v_rece.mdl"

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);

register_event("CurWeapon","noz_model_zmiana","be","1=1")
}

public noz_model_zmiana(id)
{
new weapon_id = read_data(2)
if(weapon_id == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel, engfunc(EngFunc_AllocString, MODEL_NOZ_GRACZ))
}
}
public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,MODEL_NOZ_GRACZ)
}


najprosciej tak ;d
  • +
  • -
  • 0

#3 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.09.2011 10:26

a bedzie resetowac model, czy zcaly czas to bedzie ?

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.09.2011 10:35

ten plugin co dał misieq będzie podmieniał każdemu broń trzeba sprawdzić czy gracz to nemesis

a bedzie resetowac model, czy zcaly czas to bedzie ?

twojego pytanie nie rozumiem ale odpowiem będzie to cały czas
  • +
  • -
  • 0

#5 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.09.2011 12:53

To nie o to mi chodzi ztobilem stocka is_user_nemesis i on dziala

ale chodzi tak jak na zombie plague po rundzie sie resetuje :/

.

#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 11.09.2011 12:56

ten plugin co dał misieq będzie podmieniał każdemu broń trzeba sprawdzić czy gracz to nemesis


on chciał tylko sposób ;P nie wiem jakie on tam fukcje ma wychwytywania w swoim pluginie takze dalem mu tylko przykład jak to zrobić

To nie o to mi chodzi ztobilem stocka is_user_nemesis i on dziala

ale chodzi tak jak na zombie plague po rundzie sie resetuje :/


yyy o co ci chodzi? wiadome ze jak sie runda konczy i zaczyna sie nowa to nie ma nemesisa ;P trzeba by go wylosowac ;P
  • +
  • -
  • 0

#7 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.09.2011 13:35

Chodzi o to, ze jak jest nemesis, to daje mu nowy model rak, a jak sie skonczy runda to daje domyslny model rak czyli v_knife.mdl

#8 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 11.09.2011 13:39

Sam to zrob

http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/

Przeczytaj probuj i będziesz umial.

Masz:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new MODEL_NOZ_GRACZ[] = "models/Nemek/v_rece.mdl"

public plugin_init() {    
    register_logevent("event_RoundStart",2,"1=Round_Start");    
    
    register_event("CurWeapon","noz_model_zmiana","be","1=1")
}

public event_RoundStart(id) {
    new weapon_id = read_data(2);
    new iPlayers[32], iNum;
    get_players(iPlayers, iNum);
    
    for(new g = 0; g<iNum ;g++){
        
        new id = iPlayers[g];
        
        if(is_user_alive(id)){
            if(weapon_id == CSW_KNIFE) {
                set_pev(id, pev_viewmodel, engfunc(EngFunc_AllocString, MODEL_NOZ_GRACZ));
            }
        }
    }
}

public noz_model_zmiana(id) {
    new weapon_id = read_data(2);
    if(weapon_id == CSW_KNIFE) {
        set_pev(id, pev_viewmodel, engfunc(EngFunc_AllocString, MODEL_NOZ_GRACZ));
    }
}

public plugin_precache() {
    engfunc(EngFunc_PrecacheModel,MODEL_NOZ_GRACZ);
}

Chyba ^^

Użytkownik Skull3D edytował ten post 11.09.2011 13:44


#9 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.09.2011 14:14

dziala, ale buguje tzn : Daje noz przed wybieraniem czyli wiadomo kto bedzie nemesisem, a jak daje w Resetuj()
to samo

set_pev(id, pev_viewmodel, engfunc(EngFunc_AllocString, "models/v_knife.mdl"));


to nie dziala :/

#10 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 11.09.2011 14:37

bo jest id.Musi
sz dać np.
is_user_nemesis = true; jak tak to daje noz
jesli
is_user_nemesis = false; to nie daje nozu.

#11 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.09.2011 19:41

nie dziala to

@up




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych