Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak dac model noza graczowi ?
#1
Napisano 11.09.2011 09:57
Chialbym dodac model noza dla nemesisa(w pluginie w ktorym pisze)
Tylko nie wiem jak to zrobic,
pomozecie?
Model noza, sciezka do modelu
"models/Nemek/v_rece.mdl"
#2
Napisano 11.09.2011 10:09
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
new const gNazwaPluginu[] = "Noz";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ"
new MODEL_NOZ_GRACZ[] = "models/Nemek/v_rece.mdl"
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon","noz_model_zmiana","be","1=1")
}
public noz_model_zmiana(id)
{
new weapon_id = read_data(2)
if(weapon_id == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel, engfunc(EngFunc_AllocString, MODEL_NOZ_GRACZ))
}
}
public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,MODEL_NOZ_GRACZ)
}
najprosciej tak ;d
#3
Napisano 11.09.2011 10:26
#4
Napisano 11.09.2011 10:35
twojego pytanie nie rozumiem ale odpowiem będzie to cały czasa bedzie resetowac model, czy zcaly czas to bedzie ?
#5
Napisano 11.09.2011 12:53
ale chodzi tak jak na zombie plague po rundzie sie resetuje
.
#6
Napisano 11.09.2011 12:56
ten plugin co dał misieq będzie podmieniał każdemu broń trzeba sprawdzić czy gracz to nemesis
on chciał tylko sposób nie wiem jakie on tam fukcje ma wychwytywania w swoim pluginie takze dalem mu tylko przykład jak to zrobić
To nie o to mi chodzi ztobilem stocka is_user_nemesis i on dziala
ale chodzi tak jak na zombie plague po rundzie sie resetuje
yyy o co ci chodzi? wiadome ze jak sie runda konczy i zaczyna sie nowa to nie ma nemesisa trzeba by go wylosowac
#7
Napisano 11.09.2011 13:35
#8
Napisano 11.09.2011 13:39
http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/
Przeczytaj probuj i będziesz umial.
Masz:
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new MODEL_NOZ_GRACZ[] = "models/Nemek/v_rece.mdl" public plugin_init() { register_logevent("event_RoundStart",2,"1=Round_Start"); register_event("CurWeapon","noz_model_zmiana","be","1=1") } public event_RoundStart(id) { new weapon_id = read_data(2); new iPlayers[32], iNum; get_players(iPlayers, iNum); for(new g = 0; g<iNum ;g++){ new id = iPlayers[g]; if(is_user_alive(id)){ if(weapon_id == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel, engfunc(EngFunc_AllocString, MODEL_NOZ_GRACZ)); } } } } public noz_model_zmiana(id) { new weapon_id = read_data(2); if(weapon_id == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel, engfunc(EngFunc_AllocString, MODEL_NOZ_GRACZ)); } } public plugin_precache() { engfunc(EngFunc_PrecacheModel,MODEL_NOZ_GRACZ); }
Chyba
Użytkownik Skull3D edytował ten post 11.09.2011 13:44
#9
Napisano 11.09.2011 14:14
to samo
set_pev(id, pev_viewmodel, engfunc(EngFunc_AllocString, "models/v_knife.mdl"));
to nie dziala
#10
Napisano 11.09.2011 14:37
sz dać np.
is_user_nemesis = true; jak tak to daje noz
jesli
is_user_nemesis = false; to nie daje nozu.
#11
Napisano 22.09.2011 19:41
@up
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych