public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie give_item(id, "weapon_knife"); //i daje na nowo je po to give_item(id, "weapon_m249"); //zeby nie bylo buga z glockiem/uspem give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.09.2011 18:44
Proszę czy ktos mi to wytlumaczy ? Zrobiłem klasę która ma byc niewidoczna na nożu lecz był bug i na glocku też gracz był niewidzialny więc najprostszym napisałem kod która zabiera all bronie i daje na nowo inne (zadnego pistoleta nie ma żeby bugu z glockiem nie było) Ale kiedy robiłem testa to miałem tylko nóż Mam nadzieję że ktoś mi pomożę. Oczywiście + poleci
#2
Napisano 10.09.2011 19:04
Daj event CurWeapon
#3
Napisano 10.09.2011 19:05
Spawn to ? roundstart czy inny event ?
#4
Napisano 10.09.2011 23:57
Daj event CurWeapon
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie
give_item(id, "weapon_knife"); //i daje na nowo bronie po to
give_item(id, "weapon_m249"); //zeby nie bylo buga z glockiem/uspem
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
}
Zapewnę cos mam z tym zrobic ale co
#5
Napisano 11.09.2011 07:51
Zmień funkcję Spawn na:
I dodaj funkcję:
public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
set_task(0.5, "Bronie", id);
}
I dodaj funkcję:
public Bronie(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie
give_item(id, "weapon_knife"); //i daje na nowo bronie po to
give_item(id, "weapon_m249"); //zeby nie bylo buga z glockiem/uspem
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
#6
Napisano 11.09.2011 08:04
Niestety dalej to samo ale jak wybrałem klase to miałem USP a jak wpisałem killa, to na next runde nie miałem nic
@Ej coś pykło w kodzie gdzie się daję bronie był tylko nóz postanowiłem dodac bronie i są
Ale łap + za wysiłek
Czemu tylko jeden flash ? Ja chciałem 2
@Aj sory to ja źle podałem co do tych flashy
Ale tera nie mam granatów i chciałbym aby ta klasa miała ammo do krowy
@A no i jeszcze pake wyrzuca i nigdzie jej nie ma
@Ej coś pykło w kodzie gdzie się daję bronie był tylko nóz postanowiłem dodac bronie i są
Ale łap + za wysiłek
give_item(id, "weapon_flashbang");
Czemu tylko jeden flash ? Ja chciałem 2
@Aj sory to ja źle podałem co do tych flashy
Ale tera nie mam granatów i chciałbym aby ta klasa miała ammo do krowy
public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
set_task(0.5, "Bronie", id);
}
public Bronie(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie
give_item(id, "weapon_knife"); //i daje na nowo bronie po to
give_item(id, "weapon_m249"); //zeby nie bylo buga z glockiem/uspem
give_item(id, "weapon_primammo");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
@A no i jeszcze pake wyrzuca i nigdzie jej nie ma
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 11.09.2011 09:24
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych