Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z wyrzucaniem broni przy klasie

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.09.2011 18:44

Proszę czy ktos mi to wytlumaczy ? Zrobiłem klasę która ma byc niewidoczna na nożu lecz był bug i na glocku też gracz był niewidzialny więc najprostszym napisałem kod która zabiera all bronie i daje na nowo inne (zadnego pistoleta nie ma żeby bugu z glockiem nie było) Ale kiedy robiłem testa to miałem tylko nóż :( Mam nadzieję że ktoś mi pomożę. Oczywiście + poleci
public Spawn(id)
{
	if(ma_klase[id])
	{
		strip_user_weapons(id);	 // zabiera wszystkie bronie danej osobie
		give_item(id, "weapon_knife");			   //i daje na nowo je po to
		give_item(id, "weapon_m249");				//zeby nie bylo buga z glockiem/uspem
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
		give_item(id, "weapon_flashbang");
		give_item(id, "weapon_flashbang");  
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.09.2011 19:04

Daj event CurWeapon
  • +
  • -
  • 0

#3 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 10.09.2011 19:05

Spawn to ? roundstart czy inny event ?
  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.09.2011 23:57

Daj event CurWeapon

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie
give_item(id, "weapon_knife"); //i daje na nowo bronie po to
give_item(id, "weapon_m249"); //zeby nie bylo buga z glockiem/uspem
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
}


Zapewnę cos mam z tym zrobic ale co :D
  • +
  • -
  • 0

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 11.09.2011 07:51

Zmień funkcję Spawn na:
public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
set_task(0.5, "Bronie", id);
}

I dodaj funkcję:
public Bronie(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie
give_item(id, "weapon_knife"); //i daje na nowo bronie po to
give_item(id, "weapon_m249"); //zeby nie bylo buga z glockiem/uspem
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}

  • +
  • -
  • 1

#6 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 11.09.2011 08:04

Niestety dalej to samo ale jak wybrałem klase to miałem USP a jak wpisałem killa, to na next runde nie miałem nic :(

@Ej coś pykło w kodzie gdzie się daję bronie był tylko nóz postanowiłem dodac bronie i są :D
Ale łap + za wysiłek :D
		give_item(id, "weapon_flashbang");

Czemu tylko jeden flash ? Ja chciałem 2 :D
@Aj sory to ja źle podałem co do tych flashy

Ale tera nie mam granatów i chciałbym aby ta klasa miała ammo do krowy
public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
set_task(0.5, "Bronie", id);
}
public Bronie(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie
give_item(id, "weapon_knife"); //i daje na nowo bronie po to
give_item(id, "weapon_m249"); //zeby nie bylo buga z glockiem/uspem
give_item(id, "weapon_primammo");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");




@A no i jeszcze pake wyrzuca i nigdzie jej nie ma

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 11.09.2011 09:24

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych