Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Ranga co 10 lvl
#1
Napisano 10.09.2011 13:03
#2
Napisano 10.09.2011 13:22
#3
Napisano 10.09.2011 16:07
switch(g_PlayerLv[id]) { case 0..10: /* ustawiasz rangę na lvl od 0 do 10 */ case 11..20: /* ustawiasz rangę na lvl od 11 do 20 */ /* i tak dalej */ }
Użytkownik LKZ (funfel) edytował ten post 10.09.2011 16:07
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#4
Napisano 10.09.2011 16:33
#include <amxmodx>
new const rangi[][] = {
"1 ranga", "2 ranga", "3 ranga"
}
new g_poziom[33];
public Sprawdzenie(id) {
new ranga = floatround(g_poziom[id] / 10.0, floatround_floor);
client_print(id, print_chat, "Twoja ranga to %s", rangi[ranga]);
}
Dziękuje, dobranoc.
#5
Napisano 10.09.2011 16:43
#6
Napisano 10.09.2011 16:51
Nie musisz zaokrąglać i dzielić przez float
No widzisz zły nawyk Miałem kiedyś dużo błędów z dzieleniem takich liczb i tak zacząłem robić do tego momentu tak mi zostało
Dziękuje, dobranoc.
#7
Napisano 13.09.2011 16:18
#8
Napisano 13.09.2011 16:39
if(PlayerLevel[id] == 10){
//ustaw range czy cos }
#9
Napisano 13.09.2011 17:18
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych