Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Cod nowy klasa

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sparta

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:eryk :(
  • Lokalizacja:Koszalin :D
Offline

Napisano 09.09.2011 13:25

Witam czy byście mogli mi przerobić klasę ze by miała 1/10 zabice z m4a1
I czy byście go prawili bo mam errory przy przerobieniu na amxx

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<10)

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Stiv";
new const opis[] = "Ma 1/10 zabice z m4a1.)";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 ;
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Sparta edytował ten post 09.09.2011 18:42


#2 Hajtowy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:132
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 09.09.2011 15:13

http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/ Tutaj masz wszystko.

A co do tego Twojego sma, to się wszystko ładnie kompiluje bez błędów.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:		    616 bytes
Code size:			 1424 bytes
Data size:			  440 bytes
Stack/heap size:	  16384 bytes; estimated max. usage=44 cells (176 bytes)
Total requirements:   18864 bytes
Done.


#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 09.09.2011 15:15

http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
To trzeba kompilować lokalnie.
  • +
  • -
  • 1

#4 Sparta

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:eryk :(
  • Lokalizacja:Koszalin :D
Offline

Napisano 09.09.2011 18:40

a no normalne a w czesniej nie moglem mialem 6 errorów

do zamknięcia





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych