Lecz nic się nie dzieje. Dokładnie chodzi coś tego typu// Tło nieba. Zostaw puste aby wyłączyć inne niebo.
bh_skyname "drkg"
tak aby nie musiało być ciemno na mapkach tylko wystarczyła ostra mgła uniemożliwiająca dobrą widoczność
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 09.09.2011 00:44
Lecz nic się nie dzieje. Dokładnie chodzi coś tego typu// Tło nieba. Zostaw puste aby wyłączyć inne niebo.
bh_skyname "drkg"
Napisano 09.09.2011 06:32
// fog settings #define FOG_ENABLE 1 #define FOG_DENSITY "0.0012" #define FOG_COLOR "128 128 128"
Napisano 09.09.2011 07:59
#define FOG_COLOR "RED GREEN BLUE"RED - nasycenie czerwonego koloru max 255
#define FOG_COLOR "255 0 0"Mgła będzie czerwona
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 09.09.2011 08:04
Tak lecz to nie jest sma tylko cfg, a poza tym musiałbym ustawić to pod inna nazwą i dodać do pluginów. Jeśli chodzi o skompilowanie to i tak wyskakuje błąd.W scripting masz biohazard.cfg .
Musisz go edytować a następnie skompilować moda.
Napisano 09.09.2011 09:17
#define FOG_COLOR "RED GREEN BLUE"TRUDNE ?
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 09.09.2011 09:25
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
biohazard.sma(41) : fatal error 110: assertion failed: Biohazard configuration file required!
Compilation aborted.
1 Error.
Napisano 09.09.2011 16:24
cfg zmieniłem, lecz po co mam skompilować niezmieniany sma? A już jeśli mam to i tak wychodzi błąd podczas kompilacji
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
biohazard.sma(41) : fatal error 110: assertion failed: Biohazard configuration file required!
Compilation aborted.
1 Error.
Napisano 13.09.2011 11:02
Napisano 13.09.2011 14:59
Napisano 14.09.2011 20:50
Użytkownik segos edytował ten post 18.09.2011 21:40
Napisano 18.09.2011 21:41
Użytkownik segos edytował ten post 18.09.2011 21:42
Napisano 19.09.2011 22:05
Biohazard
Biohazard punkty żywych i zombieNapisany przez Puni07, 13.02.2024 biohazard, zombie mod |
|
||||
|
Biohazard
Zombie i flashbang bugNapisany przez Franz Maurer, 20.02.2018 biohazard |
|
|||
Biohazard
Problem z biohazardnie działają pluginy Napisany przez UZI, 14.11.2017 biohazard |
|
||||
Biohazard
Nie działający LongJump w klasieNapisany przez volshebnik, 26.08.2017 biohazard |
|
||||
Biohazard
Przerobienie klasy ZP na Biohazard?Napisany przez volshebnik, 25.08.2017 biohazard |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych