Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmienianie modelu gracza - jaki sposób lepszy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 diggs

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 08.09.2011 18:55

Witam, do tej pory do podmieniania modelu gracza używałem funkcji cs_set_user_model(), przeglądając inne pluginy ponieważ najlepiej uczyć się od najlepszych spotkałem się jeszcze z innymi metodami podmiany modelu gracza.

Jakie są wasze opinie na poszczególne metody, jakie są ich wady i zalety?

Inny przykładowy sposob zmiany modelu to:
engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", g_model_name)

  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.09.2011 18:59

chodzi o ograniczenie błędu svc_bad cs_set_user_model to najgorsza metoda
podpatrz kod 2 pluginów z tego tematu
http://amxx.pl/topic...odels-extended/
  • +
  • -
  • 1

#3 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 08.09.2011 19:11

Hmm. Troche dziwne jest to co mi podałeś Dark tym bardziej, że tam też użyta jest funkcja cs_set_player_model().
  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 08.09.2011 19:37

Ślepy czy niewidomy? Znajdź mi taką funkcję natywną w oficjalnej dokumentacji jak: cs_set_player_model. Odpowiem, nie ma, ponieważ to natyw z innego pluginu stworzonego przez MeRcyLeZZ ;)
  • +
  • -
  • 1

#5 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 09.09.2011 17:16

player - user to mi się pomyliło zwracam honor ;d

Przyjrzę się jeszcze raz temu co Dark podał bo widzę że tam api też jest xD

Edit:

Trochę to dzisiaj przejrzałem co mi podałeś DarkGL i zacząłem się zastanawiać czy nie dało by rady zrobić czegoś w rodzaju "biblioteki" (coś w stylu twoich Tutor'ów) tak, aby miało takie same działanie. W tym co mi podałeś jest to trochę zagmatwane to podmienianie modeli, i zastanawiam się jak by to uprościć.

Tak na prawdę za podmianę modelu odpowiada ta funkcja z api:
public fm_cs_set_user_model(taskid)
{
set_user_info(ID_MODELCHANGE, "model", g_customPlayerModel[ID_MODELCHANGE])
}
Ale czy cała reszta jest potrzebna? "Cała reszta" jest jakąś forma zabezpieczenia przed błędem?

I jakby był ktoś miły i powiedział mi od czego jest ten forward:
register_forward(FM_SetClientKeyValue, "fw_SetClientKeyValue")

Jakie jest twoje zdanie w tej kwestii DarkGL?

Użytkownik diggs edytował ten post 09.09.2011 17:17

  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.09.2011 17:23

jak by tego nie było to cs przywracał by model do standardu
dało by się to zamknąć w pliku inc
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych