Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Model dla gracza o danej fladze


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 TuDe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Kalety
Offline

Napisano 08.09.2011 17:18

Witam.
Potrzebuje pluginu na model dla gracza o danej fladze (jakas wolna)
Sciagnalem amx_adminmodel, ale nie dziala, mimi iz zrobilem wszystko wedlug instrukcji..

Plusy beda:)

Z gory thx

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 08.09.2011 17:33

/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Unknown"
#define VERSION "1.0"

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_A

new const model[] = "twoj_model";
new const model_path[] = "models/player/twoj_model/twoj_model.mdl";

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public plugin_precache()
precache_model(model_path);

public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

cs_reset_user_model(id);
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
cs_set_user_model(id, model);

return HAM_IGNORED;
}

Tutaj:
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_A

new const model[] = "twoj_model";
new const model_path[] = "models/player/twoj_model/twoj_model.mdl";

Ustawiasz flagę, model i ścieżkę do modelu.
  • +
  • -
  • 0

#3 TuDe

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Kalety
Offline

Napisano 08.09.2011 17:39

Ale to jak, to jest chyba jeden model..
I jak np. dam tam model do ct, to w tt bedzie ten sam?

Daloby rade to przerobic tak, aby wpisac model do tt i model do ct, a nie, że jest ciagle ten sam?

#4 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2011 17:41


/* Script generated by Pawn Studio */

 

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

 

#define PLUGIN	"New Plugin"

#define AUTHOR	"Unknown"

#define VERSION	"1.0"

 

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_A

 

new const modelt[] = "twoj_modelt";

new const model_patht[] = "models/player/twoj_modelt/twoj_modelt.mdl";

 

new const modelct[] = "twoj_modelct";

new const model_pathct[] = "models/player/twoj_modelct/twoj_modelct.mdl";

 

public plugin_init()

{

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

}

 

public plugin_precache()

{

	precache_model(model_patht);

	precache_model(model_pathct);

}

 

public Spawn(id)

{

	if(!is_user_alive(id))

		return HAM_IGNORED;

	

	cs_reset_user_model(id);

	

	if(get_user_flags(id) & FLAGA)

	{

		switch(get_user_team(id))

		{

			case 1: cs_set_user_model(id, modelt);

			case 2: cs_set_user_model(id, modelct);

			default: cs_reset_user_model(id);

		}

	}

	

	return HAM_IGNORED;

}


Użytkownik LKZ (funfel) edytował ten post 08.09.2011 17:41

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#5 TuDe

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Kalety
Offline

Napisano 08.09.2011 18:38

I oto chodziło!
dzięki wielkie!
Masz plusa;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych