Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
AMX Mod X Studio
Temat rozp.
Gość
, 25.03.2008 00:06
10 odpowiedzi w tym temacie
#1 Gość__*
Napisano 25.03.2008 00:06
AMX Mod X Studio - jest to środowisko programistyczne umożliwiające pisanie własnych pluginów do AMX MOD X. Dostępne języki programowania to: Pawn, C++ i HTML.
#2
Napisano 01.07.2008 18:34
Sory za odkop. By sie przydała mała instrukcja
#3
Napisano 01.07.2008 19:52
Instrukcja? Do czego
Tutaj się obsługujesz jak w notatniku
Tutaj się obsługujesz jak w notatniku
#4
Napisano 01.07.2008 20:37
Instrukcja? Do czego
Tutaj się obsługujesz jak w notatniku
Tylko ze jak ustawisz w ustawieniach gdzie jest compilator na dysku, to ci skompiluje, doda do folderu plugins oraz do plugins.ini, a nawet odpali cs'a
Poza tym ma w pamieci spora czesc komend do amxx'a i pamieta nawet zmienne ktore sa wpluginie, ze wpisujesz pare literek i moze samo uzupelnic reszte
#5
Napisano 02.07.2008 20:18
Zaczynamy !
1. Uruchamiamy program AMX Mod X Studio.
2. Omówienie programu :
W programie możemy wyróżnić trzy podstawowe okna :
a) 1 - W tym okienku, po zaznaczeniu danego fragmentu kodu, zobaczymy, jak zostaje sklasyfikowana poszczególna jego część (czy jest to funkcja, metoda, itp.).
2 - W tym okienku zobaczymy (po kliknięciu na dany folder) ile razy użyliśmy danej funkcji, metody, zmiennej, etc.
c) 3 - Główne okno programu. To w nim piszemy kod plugin'u.
3. Teraz musimy podać ścieżkę do kompilatora. W tym celu klikamy F12.
Wyskoczy nam takie okienko :
W Compiler (amxxpc.exe) podajemy ścieżkę do kompilatora. Znajduje sie on w :
Masz swoje omówienie programu .
1. Uruchamiamy program AMX Mod X Studio.
2. Omówienie programu :
W programie możemy wyróżnić trzy podstawowe okna :
a) 1 - W tym okienku, po zaznaczeniu danego fragmentu kodu, zobaczymy, jak zostaje sklasyfikowana poszczególna jego część (czy jest to funkcja, metoda, itp.).
2 - W tym okienku zobaczymy (po kliknięciu na dany folder) ile razy użyliśmy danej funkcji, metody, zmiennej, etc.
c) 3 - Główne okno programu. To w nim piszemy kod plugin'u.
3. Teraz musimy podać ścieżkę do kompilatora. W tym celu klikamy F12.
Wyskoczy nam takie okienko :
W Compiler (amxxpc.exe) podajemy ścieżkę do kompilatora. Znajduje sie on w :
...addons/amxmodx/scriptingW Default Output Directory podajemy ścieżkę, gdzie będą zapisywały się skompilowane pliki.
Masz swoje omówienie programu .
#6
Napisano 03.07.2008 14:16
FakeNick, Nie dodales ze f9 robimy Compile ;]
#down
Chyba bym nie napisal jakby dodal. zrob mu edit i wykasuj moj post jak to cie podnieci... ze będę mial mniej postów -.-
#down
Chyba bym nie napisal jakby dodal. zrob mu edit i wykasuj moj post jak to cie podnieci... ze będę mial mniej postów -.-
#7
Napisano 03.07.2008 14:36
Boże, Mafia, ty napiszesz wszystko aby mieć tego głupiego posta +1......
#8
Napisano 24.09.2008 11:03
a gdzie to mam zapisac????
#9
Napisano 24.09.2008 11:07
killer332, A co zapisać
#10
Napisano 28.12.2009 13:38
Ja poszukuję takiego czegoś tylko on-line (jak na amxx.pl)
#11
Napisano 28.12.2009 22:13
było już coś takiego (mamy na forum taka fajną opcję szukaj)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych