Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Roundstart oraz give_item(id, weapon)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 dog_1

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 06.09.2011 18:29

Cześć, opiszę wam barrrdzo dziwny problem, którego nie potrafię zrozumieć :)
Edytowałem sobie rundę rozgrzewkową, która była tylko na noże. Postanowiłem to zmienić i przerobiłem go na only deagle, I zrobiłem sobie taką funkcję:
public bron()
{
new weapon[192]
get_cvar_string("restart_bron", weapon, 191)
for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++)
{
give_item(i, weapon)
engclient_cmd(i, weapon)
}
}

Oraz na początku pluginu komendę na naboje
set_task(4.0, "ammo", 123, _, _, "b")


Wszystko ładnie działało, do piątej mapki, gdzie zaczęło sypać logami związanym z give_item.
Nie dostawałem już deagla. I jest jeszcze coś ciekawego, na serwerze mam boty i zgadnijcie botom deagla, jak i ammo rozdawało normalnie ;) Userom już nie.
Koligacja innych pluginów nie wchodzi w grę, plugin testowany podczas wyłączenia wszystkich innych pluginów.
  • +
  • -
  • 0

#2 Barthez

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 06.09.2011 18:32

będzie lepiej jak podasz cały kod .sma bo tutaj nie widzę żadnej funkcji odpowiadającej za dawanie deagla.

#3 dog_1

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 06.09.2011 18:49

A według Ciebie
give_item(i, weapon)
to co daje?
A jeśli nie wiesz skąd plugin wie jaką broń da dać to ta informacja jest zapisana w cvarze.
W amxx.cfg wpisuję sobie np. restart_bron weapon_deagle
  • +
  • -
  • 0

#4 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 06.09.2011 19:55

Daj nam cvar restart_bron :)
  • +
  • -
  • 0

#5 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.09.2011 20:22

masz dopisane debug w plugins.ini? jeśli tak to może podasz coś z logów?

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#6 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.09.2011 19:11

Oczywiście wartość cvaru to: weapon_deagle
?
  • +
  • -
  • 0

#7 dog_1

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.09.2011 19:40

L 09/07/2011 - 20:37:36: [FUN] Invalid player 3
L 09/07/2011 - 20:37:36: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "restart.amxx")
L 09/07/2011 - 20:37:36: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 09/07/2011 - 20:37:36: [AMXX] [0] crazy_216531.sma::ammo (line 131)

Przypominam, wersja pluginu działała do jakiegoś czasu + botom działa funkcja i otrzymują ammo oraz bron

Kod pluginu:
http://amxx.pl/wklejka/13154211983865/

Użytkownik dog_1 edytował ten post 07.09.2011 19:47

  • +
  • -
  • 0

#8 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 08.09.2011 17:29

Zmień funkcję ammo na:
public ammo()
{
new weapon[192]
get_cvar_string("restart_bron", weapon, 191)

for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;

give_item(i, weapon)
engclient_cmd(i, weapon)
}
}

  • +
  • -
  • 0

#9 dog_1

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.09.2011 18:52

Nie wyświetla się nic w logach, ale i tak nie dostaję broni. Hmm
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych