@UP, niee, zasięgu to nie zmienia , druga sprawa to ten Execute od razu wywołuje śmierć gracz.
Za zasięg odpowiada:
while((i = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, i, g_fBeamMidOrigin[id], 10000.0)) != 0) /* To jest zasięg efektu trzesienia ziemi, mozesz zmienic 10000.0 wd. wlasnego uznania*/{
pev(i, pev_classname, className, 32)
if(pev_valid(i) && equal(className, "player")) {
message_begin(MSG_ONE, IonShake, {0,0,0}, i)
write_short(255<<14) //ammount
write_short(10<<14) //lasts this long
write_short(255<<14) //frequency
message_end()
}
//next player in spehre.
continue
}
oraz
while((i = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, i, g_fBeamMidOrigin[id], 30000.0)) != 0) // Zasięg zadawania obrazen, zmien 30000.0 wd. wlasnego uznania
{
pev(i, pev_classname, className, 32)
if(pev_valid(i) && equal(className, "player") && is_user_connected(i) && is_user_alive(i) && get_user_team(i) != get_user_team(attacker))
ExecuteHamB(Ham_Killed, i, attacker, 2)
continue;
}
Użytkownik MarWit edytował ten post 07.09.2011 13:34