Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

3 pluginki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 fajka

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:tychy
Offline

Napisano 05.09.2011 16:24

Witam poszukuje 3 pluginów
.1./daj . gdy gracz wpisze /daj bedzie mogl przeznaczyc item wybranemu graczowi
.2./kontakt , chodzi o szablon .
.3./sklep z mozliwoscia kupna itemu za 3000
moj cod jest to cod stary proszę o pomoc .;]
leca ++++ ! xD
chodzi o osobny plugin nie edycje pliku qtm.sma

Użytkownik fajka edytował ten post 05.09.2011 17:54

  • +
  • -
  • 0

#2 Boteq

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -24
Masakra

  • Postów:109
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Pyrzyce
Offline

Napisano 05.09.2011 16:43

Do komendy daj to:
znajdz linijke:

register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPrzedmiot");


daj pod nia:
register_clcmd("say /daj", "OddajPrzedmiot");


i na koniec kodu dodajesz:
new oddaj_id[33];
new bool:dostal_przedmiot[33];

public OddajPrzedmiot(id)
{
new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPrzedmiot_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPrzedmiot_Callback");
new numer_przedmiotu;
for(new i=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[numer_przedmiotu++] = i;
menu_additem(menu, nazwa_gracza[i], "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}

public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id])
{
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
{
client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]);
informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]);
client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]);
UsunPrzedmiot(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id)
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}

A sklep:
Dodaj za
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
TO:
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");

potem
piszesz przed:
public plugin_cfg()
TO:
public KupMalaApteczka(id)
Sklep_Handle(id, 0, 0);
public KupSredniaApteczka(id)
Sklep_Handle(id, 0, 1);
public KupDuzaApteczka(id)
Sklep_Handle(id, 0, 2);
public KupLosowyItem(id)
Sklep_Handle(id, 0, 3);
public KupWytrzymalosc(id)
Sklep_Handle(id, 0, 4);
public KupGranaty(id)
Sklep_Handle(id, 0, 5);
public KupMalyExp(id)
Sklep_Handle(id, 0, 6);
public KupDuzyExp(id)
Sklep_Handle(id, 0, 7);
 
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Mala apteczka \r[Leczy 200 HP] \yKoszt: \r4000$");
menu_additem(menu, "Srednia apteczka \r[Leczy 500 HP] \yKoszt: \r10000$");
menu_additem(menu, "Duza apteczka \r[Leczy 1000 HP] \yKoszt: \r15000$");
menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Kup granaty \yKoszt: \r2500$");
menu_additem(menu, "Maly Exp \r[Dostajesz losowo od 15000 do 30000 Expa]\yKoszt: \r8000$");
menu_additem(menu, "Duzy Exp \r[Dostajesz losowo od 25000 do 45000 Expa]\yKoszt: \r16000$");
menu_display(id, menu);
}
 
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
if(menu)
{
 
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
}
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id)
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 4000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=200;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
fm_set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
}
case 1:
{
new koszt = 10000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=500;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
fm_set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");
}
case 2:
{
new koszt = 15000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=1000;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
fm_set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");
}
case 3:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
else if (kasa_gracza >= koszt)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
}
case 4:
{
new koszt = 2500
if(kasa_gracza < koszt)
{
ColorChat(id, RED, "[Cod Mod] ^x04 Masz za malo kasy aby kupic granaty. Uzbieraj %d.", koszt)
}
else if(kasa_gracza >= koszt)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt)
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "^x04 [Cod Mod] ^x04 Kupiles paczke granatow")	
}
}
case 5:
{
new koszt = 8000
if(kasa_gracza < koszt)
{
ColorChat(id, RED, "[Cod Mod] ^x04 Masz za malo kasy aby kupic Maly Exp.")
}
else if(kasa_gracza >= koszt)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt)
new exp = random_num(15000, 30000);
ColorChat(id, RED, "[Cod Mod] ^x04 Wylosowales %i Expa.", exp)	
doswiadczenie_gracza[id] += exp;
}
}
case 6:
{
new koszt = 16000
if(kasa_gracza < koszt)
{
ColorChat(id, RED, "[Cod Mod] ^x04 Masz za malo kasy aby kupic Duzy Exp.")
}
else if(kasa_gracza >= koszt)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt)
new exp = random_num(25000, 45000);
ColorChat(id, RED, "[Cod Mod] ^x04 Wylosowales %i Expa.", exp)	
doswiadczenie_gracza[id] += exp;
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Oczywiście zapisujesz w to swoim .sma cod moda i komplikujesz na amxx

Użytkownik Multi edytował ten post 05.09.2011 16:41

http://prohead.pl Zapraszam!

#3 fajka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:tychy
Offline

Napisano 05.09.2011 17:54

hmm...dzięki , ale chodzilo by mi raczej o osobny plugin ;]
  • +
  • -
  • 0

#4 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 05.09.2011 17:55

To co podał multi jest do CoD'a starego

#5 fajka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:tychy
Offline

Napisano 05.09.2011 17:57

ale nie rozumiesz ...
chodzi o plik sma/amxx ktory skompiluje/wgram na serwer nadpisze w plugins.ini zmienie mape i bedzie chodzic ..aa ;d?
  • +
  • -
  • 0

#6 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 05.09.2011 18:03

/daj

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#define PLUGIN "Oddaj Perk"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
public OddajPerk(id)
{
new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}
public cod_perk_changed(id)
dostal_przedmiot[id] = false;
public OddajPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(dostal_przedmiot[id])
{
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new wartosc_perku_dajacego;
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego);

if(!perk_dajacego)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perku.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];

get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)

dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0);
client_print(id, print_chat, "Przekazales perk graczowi %s.", nazwa_otrzymujacego);
client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales perk od gracza %s.", nazwa_dajacego);
cod_set_user_perk(id, 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item]))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}


W
			register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");
możesz zmienić z /oddaj na /daj

sklep

1. http://amxx.pl/topic...__1#entry270243
2. http://amxx.pl/topic...p-by-rpk-shark/

Użytkownik Kolar`. edytował ten post 05.09.2011 18:03





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych