Do komendy daj to:
znajdz linijke:
register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPrzedmiot"); daj pod nia:
register_clcmd("say /daj", "OddajPrzedmiot"); i na koniec kodu dodajesz:
new oddaj_id[33];new bool:dostal_przedmiot[33]; public OddajPrzedmiot(id){ new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPrzedmiot_Handle"); new cb = menu_makecallback("OddajPrzedmiot_Callback"); new numer_przedmiotu; for(new i=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; oddaj_id[numer_przedmiotu++] = i; menu_additem(menu, nazwa_gracza[i], "0", 0, cb); } menu_display(id, menu);} public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item){ if(!is_user_connected(oddaj_id[item])) { client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(dostal_przedmiot[id]) { client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) { client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0]) { client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot."); return PLUGIN_CONTINUE; } dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true; DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]); informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1]; client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]); client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]); UsunPrzedmiot(id); return PLUGIN_CONTINUE;} public OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item){ if(oddaj_id[item] == id) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED;} A sklep:
Dodaj za
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
TO:
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
potem
piszesz przed:
public plugin_cfg()
TO:
public KupMalaApteczka(id)
Sklep_Handle(id, 0, 0);
public KupSredniaApteczka(id)
Sklep_Handle(id, 0, 1);
public KupDuzaApteczka(id)
Sklep_Handle(id, 0, 2);
public KupLosowyItem(id)
Sklep_Handle(id, 0, 3);
public KupWytrzymalosc(id)
Sklep_Handle(id, 0, 4);
public KupGranaty(id)
Sklep_Handle(id, 0, 5);
public KupMalyExp(id)
Sklep_Handle(id, 0, 6);
public KupDuzyExp(id)
Sklep_Handle(id, 0, 7);
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Mala apteczka \r[Leczy 200 HP] \yKoszt: \r4000$");
menu_additem(menu, "Srednia apteczka \r[Leczy 500 HP] \yKoszt: \r10000$");
menu_additem(menu, "Duza apteczka \r[Leczy 1000 HP] \yKoszt: \r15000$");
menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Kup granaty \yKoszt: \r2500$");
menu_additem(menu, "Maly Exp \r[Dostajesz losowo od 15000 do 30000 Expa]\yKoszt: \r8000$");
menu_additem(menu, "Duzy Exp \r[Dostajesz losowo od 25000 do 45000 Expa]\yKoszt: \r16000$");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(menu)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
}
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id)
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 4000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=200;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
fm_set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
}
case 1:
{
new koszt = 10000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=500;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
fm_set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");
}
case 2:
{
new koszt = 15000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=1000;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
fm_set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");
}
case 3:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
else if (kasa_gracza >= koszt)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
}
case 4:
{
new koszt = 2500
if(kasa_gracza < koszt)
{
ColorChat(id, RED, "[Cod Mod] ^x04 Masz za malo kasy aby kupic granaty. Uzbieraj %d.", koszt)
}
else if(kasa_gracza >= koszt)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt)
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "^x04 [Cod Mod] ^x04 Kupiles paczke granatow")
}
}
case 5:
{
new koszt = 8000
if(kasa_gracza < koszt)
{
ColorChat(id, RED, "[Cod Mod] ^x04 Masz za malo kasy aby kupic Maly Exp.")
}
else if(kasa_gracza >= koszt)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt)
new exp = random_num(15000, 30000);
ColorChat(id, RED, "[Cod Mod] ^x04 Wylosowales %i Expa.", exp)
doswiadczenie_gracza[id] += exp;
}
}
case 6:
{
new koszt = 16000
if(kasa_gracza < koszt)
{
ColorChat(id, RED, "[Cod Mod] ^x04 Masz za malo kasy aby kupic Duzy Exp.")
}
else if(kasa_gracza >= koszt)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt)
new exp = random_num(25000, 45000);
ColorChat(id, RED, "[Cod Mod] ^x04 Wylosowales %i Expa.", exp)
doswiadczenie_gracza[id] += exp;
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Oczywiście zapisujesz w to swoim .sma
cod moda i komplikujesz na
amxx
Użytkownik Multi edytował ten post 05.09.2011 16:41