Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Wywolanie HP
#1
Napisano 05.09.2011 12:03
#2
Napisano 05.09.2011 12:06
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X → Problemy
do
Scripting AMXX → Pytania
#3
Napisano 05.09.2011 12:52
if(get_user_team(id) == 2)
{
set_user_health(id, x);
}
x - zamieniasz na ile hp ma ustawić dla CT.
#5
Napisano 05.09.2011 14:44
public ChangeHP(id) { for(new i = 0; i < 33; i ++) { if(get_user_team(i) != 2 || !is_user_connected(i)) continue; set_user_health(i, /* tutaj ilosc hp */); } }
Użytkownik LKZ (funfel) edytował ten post 05.09.2011 14:44
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#6
Napisano 05.09.2011 14:47
public ChangeHP(id) { for(new i = 0; i < 33; i ++) { if(!is_user_connected(i) || get_user_team(i) != 2) continue; set_user_health(i, /* tutaj ilosc hp */); } }
#7
Napisano 05.09.2011 15:03
public ChangeHP()
{
for(new i = 0; i < 33; i ++)
{
if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 2)
set_user_health(i, /* tutaj ilosc hp */);
}
}
Użytkownik A może sma? edytował ten post 05.09.2011 15:04
#8
Napisano 05.09.2011 15:17
public ChangeHP() { for(new i = 0; i < 33; i ++) { if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 2) /// po co komu jak nie zyja a skoro zyje to polaczony nie ? set_user_health(i, /* tutaj ilosc hp */); } }
#9
Napisano 05.09.2011 15:22
public ChangeHP() for(new i = 0; i < 33; i ++) if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 2) set_user_health(i, /* tutaj ilosc hp */);
Użytkownik GeDox edytował ten post 05.09.2011 15:23
#10
Napisano 05.09.2011 15:27
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: A może close
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
#11
Napisano 05.09.2011 15:28
is_user_alive zwroci false jak gracza nie ma na serwie wiec niepotrzebne
public ChangeHP(id) { for(new i = 0; i < 33; i ++) { if(!is_user_connected(i) || get_user_team(i) != 2) continue; set_user_health(i, /* tutaj ilosc hp */); } }
public ChangeHP() { for(new i = 0; i < 33; i ++) { if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 2) /// po co komu jak nie zyja a skoro zyje to polaczony nie ? set_user_health(i, /* tutaj ilosc hp */); } }między obydwoma kodami nie ma różnicy w działaniu pierwszy jest czytelniejszy według mnie
new i = 0
na
new i = 1
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych