Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wywolanie HP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 KidMafiaw

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Londyn
Offline

Napisano 05.09.2011 12:03

Jak wywolac zmiane HP u wszystkich ctkow po wpisaniu jakiejsc komendy.
  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 05.09.2011 12:06

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XProblemy
do
Scripting AMXXPytania


  • +
  • -
  • 0

#3 BociucH

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.09.2011 12:52


if(get_user_team(id) == 2)
{
set_user_health(id, x);
}


x - zamieniasz na ile hp ma ustawić dla CT.
  • +
  • -
  • 0
Robię Questy do CodMod'a (Starego).

#4 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 05.09.2011 13:42

id, to zmieni hp tylko osobie która wpisała komendę, nie wiem KidMafiaw o co ci dokładnie chodzi.
  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#5 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.09.2011 14:44

public ChangeHP(id)



{

		  for(new i = 0; i < 33; i ++)

		  {

		 		  if(get_user_team(i) != 2 || !is_user_connected(i))

		 				   continue;

		 		 		

		 		  set_user_health(i, /* tutaj ilosc hp */);

		  }

}

Użytkownik LKZ (funfel) edytował ten post 05.09.2011 14:44

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.09.2011 14:47

odwrotnie ;]
public ChangeHP(id)
{
	for(new i = 0; i < 33; i ++)
	{
		if(!is_user_connected(i) || get_user_team(i) != 2)  continue;
		
		set_user_health(i, /* tutaj ilosc hp */);
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#7 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.09.2011 15:03

Ogar chłopaki :D
public ChangeHP()
{
for(new i = 0; i < 33; i ++)
{
if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 2)
set_user_health(i, /* tutaj ilosc hp */);
}
}

Użytkownik A może sma? edytował ten post 05.09.2011 15:04

  • +
  • -
  • 0

#8 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 05.09.2011 15:17

a moze tak ? :D

public ChangeHP()
{
        for(new i = 0; i < 33; i ++)
        {
                if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 2)   /// po co komu jak nie zyja a skoro zyje to polaczony nie ?
                        set_user_health(i, /* tutaj ilosc hp */);
        }
}

  • +
  • -
  • 0

#9 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 05.09.2011 15:22

A może tak? :D
public ChangeHP()
        for(new i = 0; i < 33; i ++)
                if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 2)
                        set_user_health(i, /* tutaj ilosc hp */);

Użytkownik GeDox edytował ten post 05.09.2011 15:23

  • +
  • -
  • 0

#10 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 05.09.2011 15:27

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: A może close

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.09.2011 15:28

if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 2)
is_user_alive zwroci false jak gracza nie ma na serwie wiec niepotrzebne
public ChangeHP(id)
{
        for(new i = 0; i < 33; i ++)
        {
                if(!is_user_connected(i) || get_user_team(i) != 2)  continue;
                
                set_user_health(i, /* tutaj ilosc hp */);
        }
}

public ChangeHP()
{
        for(new i = 0; i < 33; i ++)
        {
                if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 2)   /// po co komu jak nie zyja a skoro zyje to polaczony nie ?
                        set_user_health(i, /* tutaj ilosc hp */);
        }
}
między obydwoma kodami nie ma różnicy w działaniu pierwszy jest czytelniejszy według mnie

new i = 0
na
new i = 1
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych