Witam
Nie widziałem jeszcze nigdzie takiego pluginu więc proszę o napisanie.
Chodzi mi o to że w każdej rundzie na mapach gdzie są hosty serwer automatycznie je zabija, po to aby nie dało się wykonać celów mapy.
Widziałem plugin który kasował hosty z serwera ale wtedy nie było ograniczenia czasowego rundy i można było grać w nieskończoność. A mi nie o to chodzi.
Bardzo będę wdzięczny gdy ktoś by mi napisał taki plugin.
Oczywiście dam "pomógł"
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.01.2009 23:30
#3
Napisano 15.01.2009 16:25
No dobra ale nie o takie coś mi chodziło...
Bo jak odpalę ten plugin to runda trwa dopóki jedna drużyna nie zabije drugiej.
A mi chodzi o to żeby nie było samych hostów na mapie tzn żeby serwer je zabił na początku każdej rundy, ale żeby nie zmieniło się ograniczenie czasowe danej rundy.
Bo jak odpalę ten plugin to runda trwa dopóki jedna drużyna nie zabije drugiej.
A mi chodzi o to żeby nie było samych hostów na mapie tzn żeby serwer je zabił na początku każdej rundy, ale żeby nie zmieniło się ograniczenie czasowe danej rundy.
#4
Napisano 15.01.2009 17:55
powinno działać:
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new classnames[][] = { "func_hostage_rescue", "info_hostage_rescue", "hostage_entity" }; public plugin_init() { register_plugin("Remove hostages", "1.0", "darkman"); register_forward(FM_Spawn, "fwdSpawn"); } public fwdSpawn(ent) { if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; static classname[32]; pev(ent, pev_classname, classname, 31); for(new i=0; i < sizeof classnames; i++) { if(equali(classname, classnames[i])) { engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent); return FMRES_SUPERCEDE; } } return FMRES_IGNORED; }
#5
Napisano 15.01.2009 18:27
To chyba usunie tylko hosty, a nie zabije - nie bedzie konca rundy...
#6
Napisano 15.01.2009 19:51
nie wiedziałem jak to sie zachowa, dlatego napisałem powinno działać. btw. miczu user_kill() zadziała na innym entity niż player?
#7
Napisano 15.01.2009 21:40
Wątpie, ale mozesz zawsze wyszukac co runde po entityach szukajac hostow i ustawic im hp na -1
#8
Napisano 15.01.2009 21:49
poprawiony kod, za radą micza:
#include <amxmodx> #include <fakemeta> public plugin_init() { register_plugin("Remove hostages", "1.0", "darkman"); register_forward(FM_Spawn, "fwdSpawn"); } public fwdSpawn(ent) { if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; static classname[32]; pev(ent, pev_classname, classname, 31); if(equali(classname, "hostage_entity")) { set_pev(ent, pev_health, -1.0); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }
#9
Napisano 16.01.2009 20:26
Niestety ale nie działa hosty jak były tak i są nadal na serwerze.
Ilość punktów życia niestety im się nie zmieniła. ;>
Ilość punktów życia niestety im się nie zmieniła. ;>
#10
Napisano 16.01.2009 21:01
Powiedziałem koniec fakemecie, engine rlz działa, sam sprawdzałem.
#include <amxmodx> #include <engine> public plugin_init() { register_plugin("Remove hostages", "1.0", "darkman"); register_event("HLTV", "FindHostages", "a"); } public FindHostages() { new ent = -1; while((ent = find_ent_by_class(ent, "hostage_entity"))) { entity_set_origin(ent, Float:{-4800.0,-4800.0,-4800.0}); } return PLUGIN_CONTINUE }
#11
Napisano 16.01.2009 22:26
Oki teraz działa
Leci pomógł
Leci pomógł
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych