Oczywiście wszystko z grawitacji zamieniam na damage lub obrazenia. Doszedłem do przeliczania punktów ...
Znajdź: public ZastosujAtrybuty(id) { redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1))); maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1); szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3; set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]); Dodaj ZA: wartosc_grawitacji_gracza[id] = float(PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1))/800 floatclamp(wartosc_grawitacji_gracza[id], 0.5, 1.0) // *TUTAJ MOŻESZ ZMIENIĆ MINIMALNĄ WARTOŚĆ GRAWITACJI JAKĄ MOŻE MIEĆ GRACZ. BY TO ZROBIĆ ZMIEŃ 1. LICZBĘ. PODAJ JĄ W TAKI SPOSÓB: NP. 0.6 * // set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-wartosc_grawitacji_gracza[id]);
I teraz mam pytanie. Jak przeliczyć DODATKOWE OBRAŻENIA ??
public ZastosujAtrybuty(id)
{
redukcja_obrazen_gracza[id] = 1.2*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)*2.0;
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}
Ok, zostało mi tylko to bo .sma się kompiluje. Pomoże ktoś ?
Użytkownik Kolar`. edytował ten post 04.09.2011 16:06