Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pluing blokujacy
Temat rozp.
Mix16
, 04.09.2011 13:09
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.09.2011 13:09
Witam mam problem z napisaniem plugin który będzie blokował stawianie laserów w trybie gry nemezis
i survival w zombie plague mod
Link do pluginu:
http://forums.allied...ad.php?p=221113
i survival w zombie plague mod
Link do pluginu:
http://forums.allied...ad.php?p=221113
#2
Napisano 04.09.2011 13:11
POkaż co do tej pory napisałeś.
To co piszę się nie liczy...
#3
Napisano 04.09.2011 15:35
no własnie nic bo nie wiem jak to wogóle napisac, ja takich pluingów blokujacych nie ogarniam wogóle
pomoze ktos??
pomoze ktos??
#4
Napisano 04.09.2011 16:57
No to albo prosisz o pomoc z pluginem albo o nowy plugin który ma ktoś napisać
#5
Napisano 04.09.2011 20:55
proszę o nowy plugin który macie napisac
pomoze ktos
pomoze ktos
#7
Napisano 04.09.2011 21:48
nie to nie działa
To trzeba napisać w osobnym pliku. A ty mi dałeś lasermine za ap
To trzeba napisać w osobnym pliku. A ty mi dałeś lasermine za ap
#9
Napisano 04.09.2011 21:59
Pisałem dawno dawno temu wystarczy dobrze poszukać na forum:
#include < amxmodx >
#include < zombieplague >
new bool:block;
public zp_round_started( ) {
if( zp_is_nemesis_round( ) || zp_is_survivor_round( ) )
{
pause( "ac", "lasermine.amxx" );
return block = !block;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public zp_round_ended( ) {
if( block )
{
unpause( "ac", "lasermine.amxx" );
block = !block;
}
}
#10
Napisano 04.09.2011 22:09
wgrałem to na serwer ale dalej mozna stawiac lasery w trybie nemezis i surivalPisałem dawno dawno temu wystarczy dobrze poszukać na forum:
#include < amxmodx >
#include < zombieplague >
new bool:block;
public zp_round_started( ) {
if( zp_is_nemesis_round( ) || zp_is_survivor_round( ) )
{
pause( "ac", "lasermine.amxx" );
return block = !block;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public zp_round_ended( ) {
if( block )
{
unpause( "ac", "lasermine.amxx" );
block = !block;
}
}
#12
Napisano 06.09.2011 21:11
yy nie
ale zaraz to zrobie ;D
nie moge tego dodac nie ogarniam
czy mógł by mi ktos dodac ten kod do tego lasera
pomógł by ktos
ale zaraz to zrobie ;D
nie moge tego dodac nie ogarniam
czy mógł by mi ktos dodac ten kod do tego lasera
pomógł by ktos
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych