Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CoD Nowy Ładowanie na nożu ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 03.09.2011 12:37

Hmmm, dziś pomyślałem nad klasą, która na nożu ładuje sobie dodatkowe DMG, czy jest jakiś poradnik jak to zrobić lub czy ktoś by pomógł mi to zrobić ?

#2 ark

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:łódź
Offline

Napisano 04.09.2011 11:44

Dołączam się do pytanka !
  • +
  • -
  • 0

#3 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 04.09.2011 11:52

Odświeżam. Wie lub pomoże ktoś ?

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 04.09.2011 12:22

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Costam"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new dmg[32]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_task(1.0,"DodajDMG",id+6712)
}
else
{
remove_task(id+6712)
}
}
public DodajDMG(id)
{
id-=6712;
dmg[id]+=15;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

SetHamParamFloat(4, damage+dmg[id]);
return HAM_IGNORED;
}


Tu zrobiłem kod dotyczący Pluginu. Myśle ze metodą Kopiuj Wklej przekonwertujesz do Coda Nowego.

Nie wiem czy dziala.

Użytkownik CheQ edytował ten post 04.09.2011 12:35

  • +
  • -
  • 0

#5 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 04.09.2011 12:25

Wytłumaczyć.

#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 04.09.2011 16:28

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2); // wczytuje jaka bron ma gracz
 
if(weapon == CSW_KNIFE) // jesli jest to Noz
{
  set_task(1.0,"DodajDMG",id+6712) // za sekunde przenosi go do funkcji dodajDMG w ktorej jest dodawane dodatkowe obrazenia
}
else
{
  remove_task(id+6712) // jesli nie ma nozu, nic nie robi (usuwa taska dla pewnosci)
}
}
public DodajDMG(id)
{
id-=6712;
dmg[id]+=15; // dodaje obrazenia
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
 
SetHamParamFloat(4, damage+dmg[id]); // jesli wykonujesz jakies ograzenia zostaja do nich dodane te dodatkowe
return HAM_IGNORED;
}

Biblioteki CODA nowego niezbyt rozumiem, więc wystarczy dodać do pluginu wyzej rejestracja klasy, te inne pierdy itp.

Użytkownik CheQ edytował ten post 04.09.2011 16:29

  • +
  • -
  • 1

#7 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.09.2011 16:53

Stary / nowy COD?
  • +
  • -
  • 0

#8 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 04.09.2011 17:00

i ten i ten, tylko musisz dodać to w sma klasy.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych