Witaj, mam problem gdyz mam plugin ktory moze uzywac tylko admin, jaka jest flaga albo hmm, uzywanie wszyscy ale CI co graja w CT, jaka jest na to flaga czy jaki kod, myslalem ze "user" ale jeszcze nie sprawdzalem. Chodzi o to ze chce dac przywileje na uzywanie jakiejs komendy TYLKO graczom w CT.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Flaga dla wszystkich graczy
Temat rozp. KidMafiaw, 03.09.2011 05:23
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.09.2011 05:23
#2
Napisano 03.09.2011 06:13
w funkcji, którą wywołuje komenda daj warunek
if(cs_get_user_team(index) & CS_TEAM_CT)
{
//kod
}
#3
Napisano 03.09.2011 11:59
jak będziesz miał z tym problem to daj .sma tego pluginu to pomożemy CI to zrobić. : )
#4
Napisano 03.09.2011 18:53
Chce aby moglo to uzywac TYLKO CT i usunac aby byly same liczby, bez odglosow.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Countdown Menu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Aver" new const Speak[10][] = { "vox/one.wav", "vox/two.wav", "vox/three.wav", "vox/four.wav", "vox/five.wav", "vox/six.wav", "vox/seven.wav", "vox/eight.wav", "vox/nine.wav", "vox/ten.wav" } new gCountdown[33]; new bool:gUse[33]; new gHudSyncObj; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /cd", "CountdownMenu"); register_clcmd("say /countdown", "CountdownMenu"); register_clcmd("say_team /cd", "CountdownMenu"); register_clcmd("say_team /countdown", "CountdownMenu"); gHudSyncObj = CreateHudSyncObj(); } public plugin_precache() { precache_sound("vox/one.wav"); precache_sound("vox/two.wav"); precache_sound("vox/three.wav"); precache_sound("vox/four.wav"); precache_sound("vox/five.wav"); precache_sound("vox/six.wav"); precache_sound("vox/seven.wav"); precache_sound("vox/eight.wav"); precache_sound("vox/nine.wav"); precache_sound("vox/ten.wav"); } public CountdownMenu(id) { if(cs_get_user_team(index) & CS_TEAM_CT) { return PLUGIN_HANDLED; new menu = menu_create("\rSelect a time", "CountdownMenu_Handle"); menu_additem(menu, "\w15 second", "1", 0); menu_additem(menu, "\w30 second", "2", 0); menu_additem(menu, "\w45 second", "3", 0); menu_additem(menu, "\w60 second", "4", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public CountdownMenu_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], szName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, szName,63, callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 1: { gCountdown[id] = 15; Countdown(id); gUse[id] = true; } case 2: { gCountdown[id] = 30; Countdown(id); gUse[id] = true; } case 3: { gCountdown[id] = 45; Countdown(id); gUse[id] = true; } case 4: { gCountdown[id] = 60; Countdown(id); gUse[id] = true; } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public Countdown(id) { set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10); ShowSyncHudMsg(id, gHudSyncObj, "Countdown: %d", gCountdown[id]); --gCountdown[id]; if(gCountdown[id] < 10) { emit_sound(id, CHAN_VOICE, Speak[gCountdown[id]], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } if(gCountdown[id] > 0) { set_task(1.0, "Countdown", id); } else { ShowSyncHudMsg(id, gHudSyncObj, "Times up!"); gUse[id] = false; } }
#5
Napisano 03.09.2011 22:10
public CountdownMenu(id)
{
new menu = menu_create("\rSelect a time", "CountdownMenu_Handle");
menu_additem(menu, "\w15 second", "1", 0);
menu_additem(menu, "\w30 second", "2", 0);
menu_additem(menu, "\w45 second", "3", 0);
menu_additem(menu, "\w60 second", "4", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
if(cs_get_user_team(id) & CS_TEAM_CT)
{
menu_display(id, menu, 0);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych