Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błedy przy odpalaniu serwera


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vethelzo

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 02.09.2011 21:28

Witam mam poważny problem, a między innymi podczas odpalenia serwera wyskakują mi errory, kiedy je naprawiam serwer się normalnie odpala, jednak kiedy wgrywam nową klasę etc. błędy ponownie powracają i tak w kółko co może być tego przyczyną?

Oto errory jakie występują:



[AMXX] Plugin file open error (plugin "codclass_replicantsma.amxx")
L 09/02/2011 - 20:37:24: [AMXX] Plugin file open error (plugin "codclass_admiral1.amxx")
L 09/02/2011 - 20:37:24: [AMXX] Plugin file open error (plugin "codclass_sierzant.amxx")
L 09/02/2011 - 20:37:24: [AMXX] Invalid Plugin (plugin "cod_tag_bonus.amxx")
L 09/02/2011 - 20:37:24: [AMXX] Plugin "codclass_medyk.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_add_wskrzes") - check your modules.ini.
[AMXX] Loaded 2 admins from file
L 09/02/2011 - 20:37:24: Function "CurWeapon" was not found
L 09/02/2011 - 20:37:24: [AMXX] Run time error 19 (plugin "codclass_hardkorowysnajper.amxx") - debug not enabled!
L 09/02/2011 - 20:37:24: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 09/02/2011 - 20:37:24: Function is not present (function "UpdateHUD") (plugin "licznikzdrowia.amxx")
L 09/02/2011 - 20:37:24: [AMXX] Run time error 10 (plugin "licznikzdrowia.amxx") (native "set_task") - debug not enabled!
L 09/02/2011 - 20:37:24: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


  • +
  • -
  • 0

#2 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 02.09.2011 21:37

pokaz .sma tych pluginów
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#3 Vethelzo

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 02.09.2011 21:50

HardkorowySnajper

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Hardkorowy Snajper";
new const opis[] = "Posiada cztery rakity, 1/3 szans na natychmiastowe zabicie z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 7;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}


admiral1:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Admiral";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xP(killer, cod_get_user_xP(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}



Sierzant:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Sierzant";
new const opis[] = "ma tmp 1/5 na oslepienie wroga,gdy przeladowywuje bron staje sie niewidzialny, ma zmniejszona widocznosc.";
new const bronie = 1<<CSW_TMP;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 60;
new const wytrzymalosc = 50;
new g_msg_screenfade;
new bool:ma_klase[33];
#define ZADANIE_NIEWIDZIALNY -182336
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id]) return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_RELOAD && !task_exists(id+ZADANIE_NIEWIDZIALNY))
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_task(4.0, "WylaczNiewidzialnosc", id+ZADANIE_NIEWIDZIALNY);
}

if((button & IN_ATTACK || button & IN_ATTACK2) && task_exists(id+ZADANIE_NIEWIDZIALNY))
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[idattacker] && !random(5))
Display_Fade(id, 1<<4, 1<<4 ,1<<6, 0, 255, 0, 230);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}
public WylaczNiewidzialnosc(id)
{
id -= ZADANIE_NIEWIDZIALNY;

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}


Cod_Tag

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>
new tag[33], name[64], bonus;
public plugin_init() {
register_plugin("COD TAG EXP bonus", "1.2", "MaXus")

register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");

register_cvar("cod_tag", "[CS]");
register_cvar("cod_tag_bonus", "50");
}
public PoczatekRundy()
{
get_cvar_string("cod_tag", tag, 32);
bonus = get_cvar_num("cod_tag_bonus");

for(new i=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_alive(i))
continue;
get_user_name(i, name, 63);
if(contain(name, tag) == 0)
{
cod_set_user_xP(i, cod_get_user_xP(i)+bonus);
ColorChat(i, GREEN, "Dostales ^x03%i^x04 EXP'a za posiadanie tagu!", bonus);
}
}
}


Replicant

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Replicant";
new const opis[] = "Moze stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;
new ilosc_kukiel[33];
new sprite_blast;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "3");
pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200");
}
public plugin_precache()
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
public cod_class_enabled(id)
{
Spawn(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_kukiel[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!");
return;
}

new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
VelocityByAim(id, 50, VBA);

VBA[2] = 0.0;

for(new i=0; i < 3; i++)
OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];

if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
{
client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!");
return;
}

new model[55], Float:AngleKukly[3],

SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;

entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);

AngleKukly[0] = 0.0;

new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
entity_set_model(ent, model);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);

ilosc_kukiel[id]--;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;

new classname[33];
entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);

if(!equal(classname, "Kukla"))
return HAM_IGNORED;

new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);

if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))
return HAM_SUPERCEDE;

new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET

if(!bez_obrazen)
cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];

entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);

FVecIVec(fOrigin, iOrigin);

if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))
{
if(!bez_obrazen)
{
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));
}
}

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}

return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);
public NowaRunda()
remove_entity_name("Kukla")

  • +
  • -
  • 0

#4 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 03.09.2011 12:29

Do tej każdej klasy, w które wywalają errory, w plugins.ini dopisz debug.


Np.: codclass_xxxxx.amxx debug




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych