Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Error log z COD Mod'a kilka eventów.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 02.09.2011 19:10

Bardzo proszę o rzucenie okiem na te kilka eventów:


L 09/02/2011 - 19:51:24: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 09/02/2011 - 19:51:24: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_set_int")
L 09/02/2011 - 19:51:24: [AMXX]	[0] engine_stocks.inc::set_rendering (line 141)
L 09/02/2011 - 19:51:24: [AMXX]	[1] QTM_CodMod_2011_08_14.sma::UsunPrzedmiot (line 2501)
L 09/02/2011 - 19:51:24: [AMXX]	[2] QTM_CodMod_2011_08_14.sma::client_connect (line 1473)
L 09/02/2011 - 20:37:08: Start of error session.
L 09/02/2011 - 20:37:08: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110902.log")
L 09/02/2011 - 20:37:08: Invalid weapon id 0
L 09/02/2011 - 20:37:08: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 09/02/2011 - 20:37:08: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 09/02/2011 - 20:37:08: [AMXX]	[0] QTM_CodMod_2011_08_14.sma::set_user_clip (line 2872)
L 09/02/2011 - 20:37:08: [AMXX]	[1] QTM_CodMod_2011_08_14.sma::CmdStart (line 786)
L 09/02/2011 - 20:46:17: Start of error session.
L 09/02/2011 - 20:46:17: Info (map "cs_assault") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110902.log")
L 09/02/2011 - 20:46:17: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 09/02/2011 - 20:46:17: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 09/02/2011 - 20:46:17: [AMXX]	[0] QTM_CodMod_2011_08_14.sma::OddajPrzedmiot_Handle (line 3054)

Załączone pliki


Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 02.09.2011 22:03

  • +
  • -
  • 0

#2 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.09.2011 19:14

A spróbuj tego
public client_connect(id)
{
	//resetuje umiejetnosci
	klasa_gracza[id] = 0;
	poziom_gracza[id] = 0;
	doswiadczenie_gracza[id] = 0;
	punkty_gracza[id] = 0;
	zdrowie_gracza[id] = 0;
	inteligencja_gracza[id] = 0;
	wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
	kondycja_gracza[id] = 0;
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0;
	szybkosc_gracza[id] = 0.0;
	hasZoom[id] = false
	
	
	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
	
	remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);	
	remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
	remove_task(id+ZADANIE_WSKRZES);
	remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
	remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_CELOWNIK);
	
	set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);
	set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	
	//resetuje przedmioty
	UsunPrzedmiot(id);
}

public UsunPrzedmiot(id)
{
	informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
	informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
	if(is_user_alive(id))
		set_user_footsteps(id, 0);
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	ZmienUbranie(id, 1);
    wytrzymalosc_itemu[id] = 0
}

Moze nie bedziesz mial tych errorow.

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 02.09.2011 19:15

  • +
  • -
  • 0

#3 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 02.09.2011 19:16

dodałem cały sma, może będzie łatwiej sprawdzić.
  • +
  • -
  • 0

#4 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.09.2011 19:16

Zaraz to wpisze i zobaczymy jak bedzie

Wiec zrobilem, skomplikowac sie skomplikowalo i powinno dzialac bez probemu
Amxx i sma w zalaczniku

Załączone pliki


Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 02.09.2011 19:22

  • +
  • -
  • 0

#5 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 02.09.2011 19:23

ale z tego co widzę to usunąłeś event na parachute_reset(id);
bez tego po pewnym czasie klasa spadochroniarz nie będzie mogła używać spadochronu.
  • +
  • -
  • 0

#6 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.09.2011 19:41

A nie lepiej sciagnac plugin parachute (spadochron), bo jak widze przez to ci sie craszuje serwer
  • +
  • -
  • 0

#7 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 03.09.2011 06:51

No ale później jak podpiąć oddzielny plugin pod klasę w cod modzie starym?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych