Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Nie dziala zaden item z 1/x z HE
#1
Napisano 02.09.2011 17:04
Nawet te standardowe Tajemnica Generala... Nic nie grzebalem a zorientowalem sie dopiero teraz bo myslalem ze to ja caly czas cos zle dodaje ze nie dzialaja inne itemy...
Co moze byc nie tak ?
ZabijamBoLubie.PL
#3
Napisano 02.09.2011 17:19
if(weapon == CSW_HEGRENADE) { if((klasa_gracza[idattacker] == Niesmiertelny && random(2) == 1)) damage = float(health); }
ZabijamBoLubie.PL
#4
Napisano 02.09.2011 17:47
if(weapon == CSW_HEGRENADE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 1 || (klasa_gracza[idattacker] == Niesmiertelny && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health);
#5
Napisano 02.09.2011 17:59
if(damagebits & (1<<24))
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Niesmiertelny && random(2) == 1))
damage = float(health);
}
#6
Napisano 02.09.2011 18:13
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody → Call of Duty Mod → Pytania
do
Mody → Call of Duty Mod → Problemy
#7
Napisano 03.09.2011 11:03
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Undefined symbol "DajPrzedmiot" on line 874
Error: Undefined symbol "DajPrzedmiot" on line 885
Error: Undefined symbol "DajPrzedmiot" on line 896
Error: Undefined symbol "DajPrzedmiot" on line 907
Error: Undefined symbol "DajPrzedmiot" on line 918
Error: Undefined symbol "DajPrzedmiot" on line 929
Warning: Loose indentation on line 978
Warning: Loose indentation on line 979
Error: Undefined symbol "SprawdzPoziom" on line 1129
Error: Undefined symbol "SprawdzPoziom" on line 1143
Error: Undefined symbol "SprawdzPoziom" on line 1156
Error: Undefined symbol "DajPrzedmiotX" on line 1167
Error: Number of arguments does not match definition on line 1167
Warning: Loose indentation on line 1341
Warning: Loose indentation on line 1351
Error: Undefined symbol "UsunPrzedmiot" on line 1363
Error: Undefined symbol "WczytajDane" on line 1371
Error: Undefined symbol "WybierzKlase" on line 1376
Error: Undefined symbol "DajPrzedmiot" on line 1453
Error: Undefined symbol "ZmienUbranie" on line 1460
Error: Undefined symbol "ResetujPunkty" on line 1605
Error: Undefined symbol "PrzydzielPunkty" on line 1610
Error: Undefined symbol "ZmienUbranie" on line 1616
Error: Undefined symbol "ZmienUbranie" on line 1762
Warning: Loose indentation on line 1819
Warning: Loose indentation on line 1891
Error: Expected token: ")", but found "-identifier-" on line 1894
Warning: Loose indentation on line 1964
Warning: Loose indentation on line 1969
Warning: Loose indentation on line 1974
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1974
Error: Undefined symbol "Damage" on line 1974
Error: Undefined symbol "id" on line 1976
Error: Undefined symbol "id" on line 1978
Error: Undefined symbol "id" on line 1981
Compilation aborted.
26 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Spiryt\Pulpit\AMXX_Studio_1.4.3_final\config\Kopia cod.amx (compile failed).
tyle bledow jest jak wkleilem to od pm161...
ZabijamBoLubie.PL
#8
Napisano 03.09.2011 11:14
#9
Napisano 03.09.2011 11:45
ale mam zrobic z kazdym itemem tak? bo jak wyzej nawet te sandard nei dzialaja ....
EDIT
Nadal nie dziala ani TG ani niesmiertelny ;/ !
POMOCY!
ZabijamBoLubie.PL
#11
Napisano 04.09.2011 11:04
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) if(klasa_gracza[idattacker] == Niesmiertelny) damage = float(health); { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage = float(health); }
i te itemy 9, 10 tez nie dzialaja...
ZabijamBoLubie.PL
#12
Napisano 04.09.2011 11:09
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 || klasa_gracza[idattacker] == Niesmiertelny)
damage = float(health);
}
#13
Napisano 04.09.2011 11:51
chcesz moje sma sobie zobaczyc?
----------------------
DALEM SOBIE RADE ! dzięki
--------------------------
ZabijamBoLubie.PL
#14
Napisano 04.09.2011 12:57
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: rozwiazane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych