Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Niewidzialnosc z bronia

niewidzialnosc

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 djmiw

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:53
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 02.09.2011 16:12

Witam

Mógłby mi ktoś powiedziec jak dodac niewidzialnosc z jakas bronia do klasy ? Dajmy na to M4 .
Niechce żeby mi ktoś przerobił klase tylko powiedział jak to zrobic lub dac link do jakiegos tutka
  • +
  • -
  • 0

#2 M3ntosek

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -10
Poniżej przeciętnej

  • Postów:25
  • Imię:fdfd
  • Lokalizacja:dg
Offline

Napisano 02.09.2011 21:52

#include <engine>

 
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
 
}
 
public CurWeapon(id)
{
		if(!ma_klase[id])
				return;
		
		if(get_user_weapon(id) != CSW_M4A1)
		{
				set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
				return;
		}
		
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
}




Tam gdzie jest TransAlpha 50 to ile ma miec widocznosci z m4

Użytkownik hiroshima edytował ten post 02.09.2011 21:56
wiesz co to bbcode?


#3 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 02.09.2011 23:43

czy to aby na pewno dobrze działa ??
Poprawcie mnie jeśli źle mówie
if (get_user_weapon(id) //sprawdza czy ma M4 i ustawia render na 255, jeśli niema to ustawia na 50 :/

dobrze myślę czy źle ?
moim zdaniem w "if'ie" powinno być 50 a za nawiasami 255

Mam nadzieje, że zrozumieliście :czapka:

Użytkownik ParadisO edytował ten post 02.09.2011 23:44

  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.09.2011 23:51

if(get_user_weapon(id) != CSW_M4A1)
czyli warunek spełni się, jeśli broń gracza będzie inna niż m4, gdyby zamiast != dać == wtedy było by tak jak napisałeś.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 02.09.2011 23:57

aha czyli ! przed = to jest tak jakby negacja ok
  • +
  • -
  • 0

#6 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 03.09.2011 06:18

if(get_user_weapon(id) != CSW_M4A1)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}
else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);



jeżeli już to tak...

Użytkownik stepdub edytował ten post 03.09.2011 06:18

  • +
  • -
  • 0

#7 M3ntosek

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -10
Poniżej przeciętnej

  • Postów:25
  • Imię:fdfd
  • Lokalizacja:dg
Offline

Napisano 03.09.2011 08:51

mam ustawione tak na serwerze ze scout i dziala...

#8 djmiw

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:53
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 03.09.2011 09:19

Jeszcze jedno jak zmienie w tym if(get_user_weapon(id) != CSW_M4A1) z M4A1 na np. FAMAS to bedzie miał niewidzialnosc z famasem ?
  • +
  • -
  • 0

#9 Haka

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:K-ce
Offline

Napisano 03.09.2011 09:21

Tak, z:
[color="#000088"]if[/color][color=#666600]([/color][color=#000000]get_user_weapon[/color][color=#666600]([/color][color=#000000]id[/color][color=#666600])[/color][color=#000000] [/color][color=#666600]!=[/color][color=#000000] CSW_M4A1[/color][color=#666600])
[/color]

zamień na:
[/color][color=#000088]if[/color][color=#666600]([/color][color=#000000]get_user_weapon[/color][color=#666600]([/color][color=#000000]id[/color][color=#666600])[/color][color=#000000] [/color][color=#666600]!=[/color][color=#000000] CSW_FAMAS
)

Użytkownik Haka edytował ten post 03.09.2011 09:21


#10 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 03.09.2011 09:36

Haka, tam co ty napisałeś nic nie widać ...

Z
if(get_user_weapon(id) != CSW_M4A1)

zamień na
if(get_user_weapon(id) != CSW_FAMAS)


Lub na jakąkolwiek broń którą chcesz.

#11 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 03.09.2011 10:36

if(get_user_weapon(id) != CSW_M4A1)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}
else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);



jeżeli już to tak...

Nie ma różnicy. A jakby się już uprzeć i zrobić po Twojemu, to jak już to tak...
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if(get_user_weapon(id) != CSW_M4A1)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
}

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: niewidzialnosc

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych