Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 02.09.2011 16:12
Mógłby mi ktoś powiedziec jak dodac niewidzialnosc z jakas bronia do klasy ? Dajmy na to M4 .
Niechce żeby mi ktoś przerobił klase tylko powiedział jak to zrobic lub dac link do jakiegos tutka
#2
Napisano 02.09.2011 21:52
#include <engine> new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return; if(get_user_weapon(id) != CSW_M4A1) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); return; } set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50); }
Tam gdzie jest TransAlpha 50 to ile ma miec widocznosci z m4
Użytkownik hiroshima edytował ten post 02.09.2011 21:56
wiesz co to bbcode?
#3
Napisano 02.09.2011 23:43
Poprawcie mnie jeśli źle mówie
if (get_user_weapon(id) //sprawdza czy ma M4 i ustawia render na 255, jeśli niema to ustawia na 50
dobrze myślę czy źle ?
moim zdaniem w "if'ie" powinno być 50 a za nawiasami 255
Mam nadzieje, że zrozumieliście
Użytkownik ParadisO edytował ten post 02.09.2011 23:44
#4
Napisano 02.09.2011 23:51
czyli warunek spełni się, jeśli broń gracza będzie inna niż m4, gdyby zamiast != dać == wtedy było by tak jak napisałeś.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 02.09.2011 23:57
#6
Napisano 03.09.2011 06:18
if(get_user_weapon(id) != CSW_M4A1)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}
else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
jeżeli już to tak...
Użytkownik stepdub edytował ten post 03.09.2011 06:18
#7
Napisano 03.09.2011 08:51
#8
Napisano 03.09.2011 09:19
#9
Napisano 03.09.2011 09:21
[color="#000088"]if[/color][color=#666600]([/color][color=#000000]get_user_weapon[/color][color=#666600]([/color][color=#000000]id[/color][color=#666600])[/color][color=#000000] [/color][color=#666600]!=[/color][color=#000000] CSW_M4A1[/color][color=#666600])[/color]
zamień na:
[/color][color=#000088]if[/color][color=#666600]([/color][color=#000000]get_user_weapon[/color][color=#666600]([/color][color=#000000]id[/color][color=#666600])[/color][color=#000000] [/color][color=#666600]!=[/color][color=#000000] CSW_FAMAS)
Użytkownik Haka edytował ten post 03.09.2011 09:21
#10
Napisano 03.09.2011 09:36
Z
if(get_user_weapon(id) != CSW_M4A1)
zamień na
if(get_user_weapon(id) != CSW_FAMAS)
Lub na jakąkolwiek broń którą chcesz.
#11
Napisano 03.09.2011 10:36
Nie ma różnicy. A jakby się już uprzeć i zrobić po Twojemu, to jak już to tak...if(get_user_weapon(id) != CSW_M4A1)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}
else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
jeżeli już to tak...
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) != CSW_M4A1)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: niewidzialnosc
Niewidzialność na botachPoszukuję. Napisany przez Bartiii, 22.12.2014 niewidzialność, boty i 1 więcej |
|
||||
Archy nie dają wyższego skoku oraz niewidzialność na nożu jest cały czasNapisany przez zwid114, 06.08.2014 archy, wyższy skok, item i 2 więcej |
|
||||
CoD Nowy
Problem z niewidzialnościąNapisany przez MAGNET, 07.02.2013 cod nowy, codmod, niewidzialność i 1 więcej |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Poszukuję pluginu [Niewidzialność]Poszukuję pluginu Napisany przez Pompka, 14.01.2012 plugin, deathrun, fpscs, cs i 4 więcej |
|
|||
CoD Stary
Dodanie klasie niewidzialności przy kucaniuby DarkGL Napisany przez DarkGL, 15.09.2011 CoD Stary, klasa, niewidzialność |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych