Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z klasami


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mordek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.09.2011 15:52

Hejka. Mam problem z klasami ;/

Morderca powinien mieć 1/3 z Deagla oraz 1/1 z HE

Nieskonczony - nieskonczonosc ammo

Nozownik - 1/1 z lpm

Oraz... Gdy kompiluje lokalnie wyskakuje błąd:


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Cannot read from file: "codmod" on line 4

Compilation aborted.
1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Mordek\Desktop\Klasy\codclass_nozownik.amx (compile failed).


Mam wgrane codmod.inc do folderu scripting/include

Admin - nie wiem czemu zamykasz moje tematy... Mozesz napisac czemu na pw?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 djmiw

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:53
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 02.09.2011 16:08

proszę a z morderca nie wiem co jest nie tak.

Nozownik

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "[P]Nozownik";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(LPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 90;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
   
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Premium] Kup premium za 15zl SMS/10zl przelew na miesiac")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
	    return HAM_IGNORED;
   
    if(!ma_klase[idattacker])
	    return HAM_IGNORED;
	   
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 1.0)
	    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	   
    return HAM_IGNORED;
}


Nieskonczony

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nieskonczony";
new const opis[] = "Ma nieskonczonosc ammo";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_FIVESEVEN;
new const zdrowie = 90;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
	    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	   
	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala edytowana przez Mordek");
public CurWeapon(id)
{
	    if(!is_user_connected(id))
			    return;
	   
	    if(!ma_klase[id])
			    return;
	   
	    set_user_clip(id, 2);
}
	   
stock set_user_clip(id, ammo)
{
	    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
			    if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
			    set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
			    return weaponid;
	    }
	    return 0;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Mordek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.09.2011 15:27

dzięki wielkie, tak przy okazji, możesz mi je na .amxx przekompilować? Niestety póki nie wyeliminuję tego błędu nie mogę tego zrobić ;/

Aha, Morderca i nożownik muszą być premium ;]

Dzięki jeszcze raz :D

Odświeżam... Proszę o pomoc

Użytkownik Mordek edytował ten post 02.09.2011 16:13

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych