Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

brak dodatkowego Hp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrSpiryt

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:248
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 31.08.2011 19:09

mam w 3 itemach ze gracz otrzymuje dodatkowe hp ale tak nie jest.
w
public Odrodzenie(id)
daje
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 31)
  maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
 
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 52)
  maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
 
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 54)
  maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 70;
 
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)
{
szybkosc_gracza[id] += 0.5;
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
w
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
case 52:
  {
   set_user_footsteps(id, 1);
   maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
  }
i nie dziala. wtam rakiety tez nie ma a item z np apteczka dziala... cos jescze dodac czy jak ?

ZabijamBoLubie.PL


#2 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 31.08.2011 19:14

Hmm a możę trzeba pozamykać te ify?

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 31)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 52)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 54)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 70;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)
{
szybkosc_gracza[id] += 0.5;
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#3 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2011 19:20

Po cholerę?
  • +
  • -
  • 0

#4 MrSpiryt

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:248
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 31.08.2011 19:52

wiec co mam zrobic zeby dzialalo ?

Po zamknieciu tez nie dziala ;/

+ EDIT

Rakieta dziala hp nie dziala

Poradzilem sobie :) dzięki

ZabijamBoLubie.PL


#5 ZepA***

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:136
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Walce
Offline

Napisano 01.09.2011 14:10

Dodaj te ify za tym:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;

Użytkownik ZepA*** edytował ten post 01.09.2011 14:10

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
------------------------------------
Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych