Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa premium na zwykla


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Elder98

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:siemce
Offline

Napisano 31.08.2011 16:25

Proszę o pomoc z stworzeniem klasy ProSkiller
Problem polega na zmianie na zwykłą klase z premium...
za pomoc będą plusy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 severe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 31.08.2011 16:28

ehh to jest zwykła klasa.. masz tu premium
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Pro Skiller";
new const opis[] = "Ma 1/2 szansy na zabicie z AWP i 1/3 z DEAGLA";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE ;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Pro Skiller] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);
  if(weapon == CSW_MP5NAVY)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(damagebits & DMG_AWP && !random(2))
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(damagebits & DMG_DEAGLE && !random(3))
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych