Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa premium


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pawliniak

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Ciach
Offline

Napisano 31.08.2011 08:24

Witam chciałbym z tego zrobić klase premium, lecz na tym się nie znam prosił bym o pomoc :)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Zamachowiec";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_MAC10;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 31.08.2011 08:59

To:
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;


Zmień na:
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ]ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Zamachowiec] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
}


Gdzie ADMIN_LEVEL_H to zmień sobie :)

Użytkownik Na5tyk edytował ten post 31.08.2011 09:00

  • +
  • -
  • 1

#3 Pawliniak

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Ciach
Offline

Napisano 31.08.2011 09:47

Niestety nie działa ale + za chęci :(
  • +
  • -
  • 0

#4 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2011 11:32

Literówka
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Zamachowiec] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
}

Użytkownik A może sma? edytował ten post 31.08.2011 11:32

  • +
  • -
  • 1

#5 Pawliniak

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Ciach
Offline

Napisano 01.09.2011 16:49

Pomogło dziękuje :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych