Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Napis przy wyborze klasy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 KingKiller

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2011 07:53

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


Witam.
Oto .sma klasy Rusher. Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić by przy wyborze klasy pisało na zielono "Klasa Rusher została stworzona przez xxx" lub tego typu napis. Właśnie w tym celu zamieszczam ten code.
Pomożecie?

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 31.08.2011 08:27

Pod
#include <codmod>
dodaj
#include <ColorChat>
i w cod_class_enable dodaj
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez xxx")

Nie wiem czy działa. Pisałem z pamięci. Kompiluj lokalnie.
  • +
  • -
  • 0

#3 KingKiller

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2011 08:37

Ale na tym code nie ma cod_class_enable.
Mógłbyś go edytować? Jestem nowy w te klocki. Od paru dni dopiero się w to bawię ;P

#4 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 31.08.2011 08:53

/* Plugin generated by AMXX-Studio */#include <amxmodx>#include <codmod>#include <ColorChat>new bool: ma_klase[33];new const nazwa[] = "Rusher";new const opis[] = "Brak";new const bronie = 1<<CSW_M3;new const zdrowie = 0;new const kondycja = 55;new const inteligencja = 10;new const wytrzymalosc = 0;public plugin_init() {    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);}public cod_class_enabled(id){    ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez xxx");    ma_klase[id] = true;}public cod_class_disabled(id)    ma_klase[id] = false;

Łap. Musisz mieć bibliotekę ColorChat. Kompiluj Lokalnie, bo chyba w kompilatorze AMXX.pl nie ma ColorChatu.
  • +
  • -
  • 0

#5 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 31.08.2011 08:55

Coś znalazłem ale na klase premium ; /

public cod_class_enabled(id)
{
    	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona dla www.amxx.pl.", nazwa);
    	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    	{
            	ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
            	return COD_STOP;
    	}
    	ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl");
    	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
    	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
    	ma_klase[id] = true;
}

  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#6 KingKiller

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2011 09:06

Na5tyk, ale może mógłbyś zrobić to tak jak ja w 1 poście? ;]
Jak pisałem jestem nowy i nie wiem ile gdzie enterów wpakować czy gdzie TAB itd. ;d

#7 Grandi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:104
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Cs
Offline

Napisano 31.08.2011 10:16

Na przykładzie klasy rusher

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat> // dodajesz include colorchat
 
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
  
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
public cod_class_enabled(id)  // dodajesz ten public
{
    ColorChat(id, GREEN, "Klasa Rusher stworzona jest przez xxx");  // informacja kto stworzył tą klasę
    ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
 

Użytkownik Grandi edytował ten post 31.08.2011 10:18

  • +
  • -
  • 0

I'm Back


#8 KingKiller

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2011 13:59

Wklejam to do amxx_studio, klikam żeby skompilowało i wyskakuje Error o treści:

Pawn compiler not found. Please chceck your settings and try again.

Co to jest? ;/

#9 Aleksiej

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 31.08.2011 14:43

Masz, dodaj biblioteki tylko do folderu include.

(Biblioteke colorchatu masz w zalacznikach).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#10 krzysiu1111

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:22
  • GG:
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Bączałka
Offline

Napisano 31.08.2011 15:02

Wklejam to do amxx_studio, klikam żeby skompilowało i wyskakuje Error o treści:

Pawn compiler not found. Please chceck your settings and try again.

Co to jest? ;/


Na Polski to znaczy
Nie znaleziono kompilatora PAWN. Sprawdź ustawienia i sproboj ponownie.

W AMXX Studio wciskasz F12(klawisz) i w oknie które się pojawi wskazujesz dwa pliki. W pierwszym plik amxxpc.exe (u mnie ścieżka to xxx\cstrike\addons\amxmodx\scripting\amxxpc.exe ale u ciebie będzie inna ale jak masz amxx w cs to w tej lokalizacji szukaj)
W polu C++ compiler wskazujesz compile.exe(u mnie cstrike\addons\amxmodx\scripting\compile.exe)

I powinno działać

Użytkownik krzysiu1111 edytował ten post 31.08.2011 15:03

  • +
  • -
  • 1

#11 KingKiller

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2011 15:20

Krzysiu, 1 problem rozwiązany, leci plusik ;)

Ale jak wklejam po raz kolejny code od Grandiego wywala mi błąd w 23 linijcie :

ma_klase[id] = true;

Dlaczego?

Użytkownik KingKiller edytował ten post 31.08.2011 15:20


#12 krzysiu1111

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:22
  • GG:
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Bączałka
Offline

Napisano 31.08.2011 15:25

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat> // dodajesz include colorchat
 
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool: ma_klase[33];
public plugin_init()
{
    	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
public cod_class_enabled(id)  // dodajesz ten public
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa Rusher stworzona jest przez xxx");  // informacja kto stworzył tą klasę
	ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
    	ma_klase[id] = false;
 

Brakowało "stworzenia" zmiennej new bool: ma_klase[33];

Użytkownik krzysiu1111 edytował ten post 31.08.2011 15:34

  • +
  • -
  • 0

#13 KingKiller

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2011 18:19

Dzięki, teraz działa :D
A gdybym chciał trochę bardziej skomplikowaną klasę typu Wsparcie Ogniowe to jak?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>


new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new const nazwa[] = "Wsparcie Ogniowe";
new const opis[] = "Posiada dwie rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 30;

public cod_class_skill_used(id)
{
    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
   	 client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
   	 return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 0.0 > get_gametime())
    {
   	 client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 0 sekund!");
   	 return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if (is_user_alive(id))
    {
   	 poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
   	 ilosc_rakiet_gracza[id]--;

   	 new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
   	 
   	 entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
   	 entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
    
   	 new Ent = create_entity("info_target");
    
   	 entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
   	 entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
    
   	 vAngle[0] *= -1.0;
    
   	 entity_set_origin(Ent, Origin);
   	 entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
    
   	 entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
   	 entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
   	 entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
   	 entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
    
   	 VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
   	 entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
    }    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
   	 return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    

    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);    
    
    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
   	 iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
    
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
    
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {   	 
   	 new pid = entlist[i];
   	 
   	 if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   		 continue;
   	 cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}    

public ResetHUD(id)
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 30;

public client_disconnect(id)
{
    new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(ent > 0)
    {
   	 if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
   		 remove_entity(ent);
   	 ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
    }
}


#14 krzysiu1111

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:22
  • GG:
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Bączałka
Offline

Napisano 01.09.2011 12:42

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new const nazwa[] = "Wsparcie Ogniowe";
new const opis[] = "Posiada dwie rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 30;
    ColorChat(id, GREEN, "Klasa Wsparcie Ogniowe stworzona jest przez xxx"); 
}
public cod_class_skill_used(id)
{
    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
		 client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
		 return PLUGIN_CONTINUE;
    }
   
    if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 0.0 > get_gametime())
    {
		 client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 0 sekund!");
		 return PLUGIN_CONTINUE;
    }
   
    if (is_user_alive(id))
    {
		 poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		 ilosc_rakiet_gracza[id]--;
		 new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		 entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		 entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
   
		 new Ent = create_entity("info_target");
   
		 entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		 entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
   
		 vAngle[0] *= -1.0;
   
		 entity_set_origin(Ent, Origin);
		 entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
   
		 entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		 entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		 entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		 entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
   
		 VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		 entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
    }   
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
		 return;
    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
   
    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);   
   
    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
		 iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
   
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();
    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
   
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {		   
		 new pid = entlist[i];
		
		 if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				 continue;
		 cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}   
public ResetHUD(id)
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 30;
public client_disconnect(id)
{
    new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(ent > 0)
    {
		 if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
				 remove_entity(ent);
		 ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
    }
}

Generalnie jeśli chesz taki napis to do publicu cod_class_enabled dodajesz
ColorChat(id, GREEN, "Klasa jakastam stworzona jest przez kogostam");
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych