Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dwa pluginy na diablo
Temat rozp. LucKy_skiLL, 30.08.2011 18:56
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.08.2011 18:56
Czy jest gdzies na forum poradnik ja przerobić opis przedmiotu na taki jak w codzie, że wyświetla sie say ? I czy do diablo moda są jakieś misje jak na codzie ?
Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube
#4
Napisano 30.08.2011 19:19
hmm
Można przerobi wszystkie np. player_b_damage[id] na player_item_id[id]
i potem dac 2 tablice w 1 nazwa w 2 opis np
new item_nazwa[][]={"Nict",
"Naboie",
"itp"
}
new item_info[][]={"Zabij aby dostać przedmiot",
"Dodatkowe dmg",
"itp"
}
i potem zamieniasz na iteminfo
i dajesz np
iteminfo(id)
{
ColorChat(ptr, GREEN, " ^x04 %s^x01",item_nazwa[player_item_id[id])
ColorChat(ptr, GREEN, "Dzialanie ^x04 %s^x01",item_info[player_item_id[id])
}
pamiętaj to tylko moja propozycja
jednak gdy to juz napisałem uświadomiłem sobie ze pojawia sie problem gdy itemy dają np 1 5 dmg a drugi 10.
Lecz może ci sie przyda
Można przerobi wszystkie np. player_b_damage[id] na player_item_id[id]
i potem dac 2 tablice w 1 nazwa w 2 opis np
new item_nazwa[][]={"Nict",
"Naboie",
"itp"
}
new item_info[][]={"Zabij aby dostać przedmiot",
"Dodatkowe dmg",
"itp"
}
i potem zamieniasz na iteminfo
i dajesz np
iteminfo(id)
{
ColorChat(ptr, GREEN, " ^x04 %s^x01",item_nazwa[player_item_id[id])
ColorChat(ptr, GREEN, "Dzialanie ^x04 %s^x01",item_info[player_item_id[id])
}
pamiętaj to tylko moja propozycja
jednak gdy to juz napisałem uświadomiłem sobie ze pojawia sie problem gdy itemy dają np 1 5 dmg a drugi 10.
Lecz może ci sie przyda
#5
Napisano 30.08.2011 19:21
case 1:
{
player_item_name[id] = "Wzmacniacz z Brazu"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(5,10)
ColorChat(id, NORMAL,"Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
i tyle
#6
Napisano 30.08.2011 20:08
czytaj z zrozumieniem mu nie chodzi w czasie dropu tylko
jak sie wpisze /item
jak sie wpisze /item
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych