otóz gdy mam tak w silniku
{ if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl") }
To jest git , ale
{ if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl") if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == szaszD) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_sas.mdl") if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta") if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta") }
To już jest dobrze przy kompilacji , ale gdy wyśle na serwer to juz nic nie działa ( serwer ogółem ) , w logach nic nie ma co njaciekawsze