Mam sobie jakiś perk, np.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <colorchat> #define perk_name "Sztuka Dezorientacji" #define perk_desc "Masz 1/LW szansy na ukrycie celownika wroga po strzale" new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; new g_msg_hideweapon; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 5); register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0"); g_msg_hideweapon = get_user_msgid("HideWeapon"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; perk_name); } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_perk[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(random(wartosc_perku[attacker])) return PLUGIN_CONTINUE; Dzialaj(id); return PLUGIN_CONTINUE; } public Dzialaj(id) { ChangeHUD(id, 1<<2); set_task(10.0, "wyłącz", id); } public wyłącz(id) ChangeHUD(id, 0); public ChangeHUD(id, i) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_hideweapon, _, id); write_byte(i); message_end(); }
No a chcialbym przerobic go na klase, w sumie umialbym, gdyby nie to że on ma 2,5 i ja nie mam pojecia jak przeniesc to na klase, wyszlo mi cos takiego :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> new const nazwa[] = "Zlodziej"; new const opis[] = "Masz 1/LW szansy na ukrycie celownika wroga po strzale"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; new wartosc_klasy[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0"); g_msg_hideweapon = get_user_msgid("HideWeapon"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; wartosc_klasy[id] = wartosc; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_perk[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(random(wartosc_perku[attacker])) return PLUGIN_CONTINUE; Dzialaj(id); return PLUGIN_CONTINUE; } public Dzialaj(id) { ChangeHUD(id, 1<<2); set_task(10.0, "wyłącz", id); } public wyłącz(id) ChangeHUD(id, 0); public ChangeHUD(id, i) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_hideweapon, _, id); write_byte(i); message_end(); }
No ale nie mam tych 2,5 bo jesli je dam to nie moge skompilowac .. :<
Jak mam to robic ?