Mam pytanie czy ma ktos jakis poradnik lub moze mi powiedziec jak zrobic zeby klasa miala dmg. np Klasa dmiral 20dmg z broni + int..
Za pomoc poleca ++
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dmg w klasie
Temat rozp. Elder98, 29.08.2011 09:50
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.08.2011 09:50
#2
Napisano 29.08.2011 18:42
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Admiral";
new const opis[] = "Dodatkowe 15(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = dostosuj sobie;
new const kondycja = dostusuj sobie;
new const inteligencja = dostosuj soobie;
new const wytrzymalosc = dostosuj;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Chyba rozumiesz
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Admiral";
new const opis[] = "Dodatkowe 15(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = dostosuj sobie;
new const kondycja = dostusuj sobie;
new const inteligencja = dostosuj soobie;
new const wytrzymalosc = dostosuj;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Chyba rozumiesz
Użytkownik Jaworek edytował ten post 29.08.2011 18:42
#3
Napisano 29.08.2011 20:42
@up
Wcale nie wytłumaczyłeś tylko wrzuciłeś gotowy kod.. i to bez tagu
Na samej górze dodajesz:
Potem w plugin_init :
I w dowolnym miejscu(najlepiej na końcu)
Tutaj:
SetHamParamFloat(3, damage+15.0)
Zamiast 15 dajesz dowolną wartość. Ale zawsze z wartością po przecinku.
Wcale nie wytłumaczyłeś tylko wrzuciłeś gotowy kod.. i to bez tagu
Na samej górze dodajesz:
#include <hamsandwich>
Potem w plugin_init :
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
I w dowolnym miejscu(najlepiej na końcu)
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { new weapon = get_user_weapon(idattacker) if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker] && weapon==CSW_AUG){ SetHamParamFloat(3, damage+15.0) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED }
Tutaj:
SetHamParamFloat(3, damage+15.0)
Zamiast 15 dajesz dowolną wartość. Ale zawsze z wartością po przecinku.
#4
Napisano 30.08.2011 08:14
Ale chcesz na nowy cod czy na stary ???
Jak na stary to ci daje wzor.
Szukasz
Jak na stary to ci daje wzor.
Szukasz
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)i na sam koniec dajesz to w public TakeDamage
if(weapon == CSW_FAMAS) // te CSW_FAMAS to nazwa broni { if(klasa_gracza[idattacker] == Nazwa_Klasy) // gdzie pisze Nazwa_Klasy wpisujesz swoja klase damage += 20 // gdzie pisze 20 to jest dmg ktore odejmuje przeciwnikowi }
Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 30.08.2011 08:15
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych