Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

FFA-ilosc naboi w magazynku itd.

FFA

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 B3liar

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 28.08.2011 18:40

Mój temat odnosi się do paru spraw potrzebnych do zrealizowania moda.

1.Jak zmienic ilosc naboi w magazynku, przykładowo M4 miałoby 25naboi
2. Jak zmienic obrażenia danej broni
3. Jak ustawic model broni w menu kupowania i przy zabijaniu typa (w górnym prawym rogu jest informacja, że np. Koleś nie zabił typa z m4 tylko z thompsona ;x)

Aj łil bi glad if ju help mi :D
  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.08.2011 18:48

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
ModyInne modyProblemy
do
Scripting AMXXPluginy


  • +
  • -
  • 0

#3 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 28.08.2011 18:48

3. Musialbyś zmieniać graczowi sprite
1. http://amxx.pl/dokum...452/{__title__}

#4 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.08.2011 18:50

3. Teoretycznie niewykonalne. Jeżeli wykonywalne to trzeba edytować plik hud.txt co się wiąże ze złamaniem regulaminu forum.
Ale wydaje mi się, że gdzieś na alliedach widziałem temat o wyswietlaniu spritów w hudzie... Ogólnie to to polegało na wyswietleniu na mapie spritów, które podążały za celownikiem...
  • +
  • -
  • 0

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.08.2011 18:54

1. http://amxx.pl/topic...apons-max-clip/
I dopisz do amxx.cfg:
weapon_maxclip m4a1 25

2.
/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Unknown"
#define VERSION "1.0"

#define ZMIANA_OBRAZEN 1.2

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits)
{
if(dmgbits & (1<<1) && is_user_alive(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1)
SetHamParamFloat(4, dmg*ZMIANA_OBRAZEN);
}

Użytkownik Goliath edytował ten post 28.08.2011 18:54

  • +
  • -
  • 0

#6 B3liar

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 28.08.2011 18:55

Jeżeli chodzi o zmienianie obrażeń dla danych broni to skąd mam wiedziec jakie były wcześniejsze obrażenia przez daną broń?

Użytkownik B3liar edytował ten post 29.08.2011 08:56

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: FFA

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych