Szukam pluginy z vipem który posiada :
130hp
niesączone amo
+2000$ co runde
4x skoki
A jeśli nie ma a ktoś z chęcią by zrobił pisać <ciach>
rf@
Użytkownik hiroshima edytował ten post 28.08.2011 17:49
od pomocy jest forum
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.08.2011 20:02
Użytkownik hiroshima edytował ten post 28.08.2011 17:49
od pomocy jest forum
Napisano 28.08.2011 21:22
To co piszę się nie liczy...
Napisano 28.08.2011 21:58
Napisano 28.08.2011 22:47
To co piszę się nie liczy...
Napisano 29.08.2011 08:50
Napisano 29.08.2011 08:59
Napisano 30.08.2011 08:57
Napisano 30.08.2011 13:59
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> #define NE_UA_VERSION "1.0.1" new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1} new cvar_enable new amx_hp_spawn; public plugin_init() { register_plugin("VIP", "1.0", "Squady & exTez"); register_forward(FM_CmdStart, "cmdStart"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_spawn_player"); register_cvar("ne_uammo_version", NE_UA_VERSION, FCVAR_SPONLY); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); register_plugin("Custom Spawn HP", "1.0", "potatis_invalido"); amx_hp_spawn = register_cvar("amx_hp_spawn", "101"); cvar_enable= register_cvar("ne_uammo_enable", "1"); } public ham_spawn_player(id) { if(is_user_connected(id) && get_pcvar_num(amx_hp_spawn)) set_task(0.3, "set_player_hp", id); } public set_player_hp(id) { if(is_user_alive(id) && get_pcvar_num(amx_hp_spawn) != 100) { set_pev(id, pev_health, float(get_pcvar_num(amx_hp_spawn))); } } public player_spawn(id) { if(is_user_alive(id) && (get_user_flags(id) & read_flags("p"))) { set_user_health(id, 110); new kasa = cs_get_user_money(id) cs_set_user_money(id, kasa + 2000) } } public CurWeapon(id) { if(is_user_alive(id) && (get_user_flags(id) & read_flags("p"))) { if(!get_pcvar_num(cvar_enable) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new weaponID= read_data(2) if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG) return PLUGIN_CONTINUE; if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID]) cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID]) } return PLUGIN_CONTINUE; } public cmdStart(id, uc_handle) { static moze_skoczyc; if(is_user_alive(id) && (get_user_flags(id) & read_flags("p"))) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id)) { moze_skoczyc &= ~(1<<id) new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND){ moze_skoczyc |= (1<<id) } return FMRES_IGNORED; }
Napisano 30.08.2011 14:10
moze_skoczyc & (1<<id)Zamień wszędzie na
moze_skoczyc & (3<<id)
Użytkownik Skull3D edytował ten post 30.08.2011 14:11
Napisano 02.09.2011 20:15
Użytkownik hiroshima edytował ten post 31.08.2011 14:59
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych