a i jeszcze cos klasa Murzyn powinna miec natychmiastowe zabicie z noza ninja to samo moglby ktos pomoc z tymi 2 sprawami
stary
Załączone pliki
Użytkownik fifio121 edytował ten post 28.08.2011 14:22
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.08.2011 13:36
Użytkownik fifio121 edytował ten post 28.08.2011 14:22
Napisano 28.08.2011 13:57
Napisano 28.08.2011 15:44
#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod edit by The Viper & $oldieR"
Napisano 28.08.2011 16:18
switch(klasa_gracza[id])
ilosc_rakiet_gracza[id] = 0; ilosc_apteczek_gracza[id] = 0; ilosc_min_gracza[id] = 0; ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0; set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == LukiLagger && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Obronca && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Assasin && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Rambo && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Down && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); }
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Murzun && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Ninja && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health);
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych