Żeby się pozbyć pierwszego bugu przed:
switch(klasa_gracza[id])
Musisz dać to:
ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
ilosc_apteczek_gracza[id] = 0;
ilosc_min_gracza[id] = 0;
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
A odn. 2 sprawy to natychmiastowe zabicie z noża ustawiasz tu:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == LukiLagger && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Obronca && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Assasin && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Rambo && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Down && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
Przykładowo dodajesz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Murzun && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Ninja && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
Łap