Kto podjął by się napisania pluginu, który co rundę zmieniał by model terrorysty na "po" (models/player/po/po.mdl), i resetował się co rundę, gdyż jest to plugin na deathrun?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Inny model dla TT
Temat rozp.
ogury
, 27.08.2011 10:22
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.08.2011 10:22
#2
Napisano 27.08.2011 10:34
/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Goliath"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public plugin_precache()
precache_model("models/player/po/po.mdl");
public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
cs_set_user_model(id, "po");
}
O to chodziło?
#3
Napisano 27.08.2011 11:11
Taki powinien być spawn(id):
Kurde... Źle się wkleja kod...
Edit: Niech Ci będzie
public Spawn(id)
{
cs_reset_user_model(id)
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
cs_set_user_model(id, "po");
}
Kurde... Źle się wkleja kod...
Edit: Niech Ci będzie
Użytkownik A może sma? edytował ten post 27.08.2011 11:53
#4
Napisano 27.08.2011 11:34
Fakt . Ale twój kod będzie wywalać błędy w logach. Tak będzie good:
/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Goliath"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public plugin_precache()
precache_model("models/player/po/po.mdl");
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
cs_reset_user_model(id);
if(get_user_team(id) == 1)
cs_set_user_model(id, "po");
return HAM_IGNORED;
}
#5
Napisano 27.08.2011 20:05
Był błąd, więc z innej wersji pluginu (były crashe przez nią) dodałem kod:
Plugin teraz mi się nie kompiluje, taki błąd:
precache_generic("models/player/po/poT.mdl");w plugin_precache.
Plugin teraz mi się nie kompiluje, taki błąd:
/tmp/text5a5qFT.sma(18) : error 021: symbol already defined: "precache_generic"
#6
Napisano 27.08.2011 20:11
Dałeś ten kod poza blokiem funkcji. Powinno wyglądać tak:
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/po/po.mdl");
precache_generic("models/player/po/poT.mdl");
}
Użytkownik Goliath edytował ten post 27.08.2011 20:11
#7
Napisano 27.08.2011 20:46
Dzięki, lecą plusiki, i tak wcześniej się domyśliłem.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych