Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Inny model dla TT


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogury

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.08.2011 10:22

Kto podjął by się napisania pluginu, który co rundę zmieniał by model terrorysty na "po" (models/player/po/po.mdl), i resetował się co rundę, gdyż jest to plugin na deathrun?

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 27.08.2011 10:34

/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Goliath"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public plugin_precache()
precache_model("models/player/po/po.mdl");

public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
cs_set_user_model(id, "po");
}

O to chodziło?
  • +
  • -
  • 1

#3 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.08.2011 11:11

Taki powinien być spawn(id):
public Spawn(id)
{
cs_reset_user_model(id)
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
cs_set_user_model(id, "po");
}


Kurde... Źle się wkleja kod...

Edit: Niech Ci będzie :D

Użytkownik A może sma? edytował ten post 27.08.2011 11:53

  • +
  • -
  • 1

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 27.08.2011 11:34

Fakt :P. Ale twój kod będzie wywalać błędy w logach. Tak będzie good:
/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Goliath"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public plugin_precache()
precache_model("models/player/po/po.mdl");

public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

cs_reset_user_model(id);
if(get_user_team(id) == 1)
cs_set_user_model(id, "po");

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 2

#5 ogury

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.08.2011 20:05

Był błąd, więc z innej wersji pluginu (były crashe przez nią) dodałem kod:
precache_generic("models/player/po/poT.mdl");
w plugin_precache.
Plugin teraz mi się nie kompiluje, taki błąd:

/tmp/text5a5qFT.sma(18) : error 021: symbol already defined: "precache_generic"



#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 27.08.2011 20:11

Dałeś ten kod poza blokiem funkcji. Powinno wyglądać tak:
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/po/po.mdl");
precache_generic("models/player/po/poT.mdl");
}

Użytkownik Goliath edytował ten post 27.08.2011 20:11

  • +
  • -
  • 1

#7 ogury

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.08.2011 20:46

Dzięki, lecą plusiki, i tak wcześniej się domyśliłem.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych