Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
14 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.08.2011 20:14
No wiec mam pytanie jak zmienic aby na moim 40001 lvl cod modzie mozna rozdac np max 20k inty 40k hp 15k wytrzymalosci 5k kondycji?
#2
Napisano 26.08.2011 20:17
W pliku sma
#3
Napisano 26.08.2011 20:25
Znajdź w sma cod'a
I zamiast limit, wpisujesz maksymalną ilość pkt
if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt; limit_int = limit; limit_zdr = limit; limit_kon = limit; limit_wyt = limit;
I zamiast limit, wpisujesz maksymalną ilość pkt
#4
Napisano 26.08.2011 21:48
No niestety tak juz probowalem i nie dziala ;/
Oto kod z sma
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;
limit_int = limit_poziomu/2;
limit_zdr = limit_poziomu/2;
limit_kon = limit_poziomu/2;
limit_wyt = limit_poziomu/2;
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 4:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int)
{
inteligencja_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 5:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(zdrowie_gracza[id] + 10 <= limit_zdr)
{
zdrowie_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_zdr - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 6:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 <= limit_wyt)
{
wytrzymalosc_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
}
case 7:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kon)
{
kondycja_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_kon - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 8:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int;
inteligencja_gracza[id] = limit_int;
}
else
{
inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 9:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_zdr - zdrowie_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdr;
zdrowie_gracza[id] = limit_zdr;
}
else
{
zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 10:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wyt;
wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wyt;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
}
case 11:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_kon - kondycja_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon;
kondycja_gracza[id] = limit_kon;
}
else
{
kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}
Oto kod z sma
#5
Napisano 26.08.2011 23:20
Nowy czy stary?
#6
Napisano 27.08.2011 00:07
Nowy
#7
Napisano 27.08.2011 08:36
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;
limit_int = limit_poziomu/2;
limit_zdr = limit_poziomu/2;
limit_kon = limit_poziomu/2;
limit_wyt = limit_poziomu/2;
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 4:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int)
{
inteligencja_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 5:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(zdrowie_gracza[id] + 10 <= limit_zdr)
{
zdrowie_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_zdr - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 6:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 <= limit_wyt)
{
wytrzymalosc_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
}
case 7:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kon)
{
kondycja_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_kon - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 8:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int;
inteligencja_gracza[id] = limit_int;
}
else
{
inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 9:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_zdr - zdrowie_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdr;
zdrowie_gracza[id] = limit_zdr;
}
else
{
zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 10:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wyt;
wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wyt;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
}
case 11:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_kon - kondycja_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon;
kondycja_gracza[id] = limit_kon;
}
else
{
kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}
}
Try.
#8
Napisano 27.08.2011 09:04
Mozesz napisac gdzie cos zmieniles?
Bo chce sam regulowac ile ma byc max hp/inty/kondycji/wytrzymalosci
I nie widze tu zadnych zmian
Bo chce sam regulowac ile ma byc max hp/inty/kondycji/wytrzymalosci
I nie widze tu zadnych zmian
#9
Napisano 27.08.2011 10:10
Usunąłem return PLUGIN_CONTINUE, który znajdował się po pierwszym warunku. Przez niego reszta kodu po prostu by nie działała.
A limity sam możesz sobie ustawiać .
A limity sam możesz sobie ustawiać .
Użytkownik Goliath edytował ten post 27.08.2011 10:11
#10
Napisano 27.08.2011 10:12
Podmień:
na:
limit_int = limit_poziomu/2;
limit_zdr = limit_poziomu/2;
limit_kon = limit_poziomu/2;
limit_wyt = limit_poziomu/2;
na:
limit_int = 20000;
limit_zdr = 40000;
limit_kon = 5000;
limit_wyt = 15000;
#11
Napisano 28.08.2011 07:06
Napisze krotko nikt mi tu nie pomogl... jest ograniczenie jak bylo...
#12
Napisano 28.08.2011 10:16
Skompilowałeś w ogóle ten plik?
#13
Napisano 29.08.2011 11:48
Tak skomplikowal sie ale nie dziala wiem jak wrzucac pliki tylko sie pytam co mam zmienic w qtd_codmod.sma zeby to w końcu dzialalo jak nalezy
dziekuje juz sobie poradzilem jakos
dziekuje juz sobie poradzilem jakos
#14
Napisano 02.09.2011 06:14
Usuń:
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
Daje bez [.code[ ponieważ [.code] nie działa.
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
Daje bez [.code[ ponieważ [.code] nie działa.
Użytkownik kolar edytował ten post 02.09.2011 06:15
#15
Napisano 02.09.2011 15:41
czytanie boli? napisalem ze sobie poradzilem
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: max hp, statystyki, codmod
CoD Mod 1.6 TutorialCoD 1.6 scripting tutorial ( Indonesian Language, you can use google translate ) Napisany przez MasamuneDate, 27.04.2022 tutorial, guide, codmod i 1 więcej |
|
||||
Help with say /statsWhat i want is when you level up, it automaticly say /stats Napisany przez MasamuneDate, 12.05.2020 plugin, codmod |
|
||||
|
Pytanie: czy można przerobić jump bomb na cod mod'a??????? Napisany przez Ziom Permininion, 04.05.2020 pytaneczko, codmod |
|
|||
CoDMoDCoDMoD Start Napisany przez HUNT123, 08.12.2019 codmod, 251, hunt |
|
||||
CS:GO
Niewidzialna klasa na nozuCODMOD sourcemod Napisany przez santaa, 21.06.2019 cs:go, codmod, sourcemod |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych