Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

plugin jailbreak (chowany)

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Fr3nDzz3L

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:11
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Cs_wiocha
Offline

Napisano 22.08.2011 23:36

Witam! Mam plugin chowany.amxx używam go na jailbreak'u ,ale mam z nim pewien problem wiec chciałbym żeby ktoś przerobił mi ten plugin.
Wygląda on mniej więcej tak:

Z początku przez x czasu (w zależności ile sobie ustawię) pokazuje się czarny ekran (to dobrze)

chowany.JPG

Ale pózniej on znika i już normalnie widzimy wszystko

chowany2.JPG

Ale nie chcialbym tak chciałbym ,żeby ktoś mi przerobił tak żeby był przyciemniony ekran a nie normalny widok.
Jeszcze proszę żeby ktoś mi go przerobił ,aby był dostępny tylko dla CT!
Proszę o pomoc!
Kto pomoże oczywiście dam repucika :)

Oto kod sma:

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <cstrike> 
#include <fun> 
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Chowany"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Gierek"
new g_tempid, chow
new stop[33]
new bron[33]
new Float:roundstart
new ch_time
new screenfade;
public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /chowany", "chowanyspr");
	register_clcmd("say_team /chowany", "chowanyspr");

	register_event("CurWeapon","cur_weapon","be", "1=1");

	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

	register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start")
	register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End") 

	screenfade = get_user_msgid("ScreenFade")

	register_cvar("ch_enable", "1")
	ch_time = register_cvar("ch_time", "60.0")
	register_cvar("ch_weapon", "1")
}
public cur_weapon(id)
{

	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED;

	static Float:nowtime
	nowtime = get_gametime()

	if(stop[id]==1 && chow==1 && nowtime - roundstart < get_cvar_float("mp_roundtime")*60)
		engclient_cmd(id,"weapon_knife");

	return PLUGIN_HANDLED;
}
public round_start()
{
	roundstart = get_gametime()
}
public round_end()
{
	chow=0
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;


	static Float: nowtime
	nowtime = get_gametime()

	if(chow==1)
	{
		if(nowtime - roundstart <  get_cvar_float("mp_roundtime")*60)
		{
			if(stop[id] == 0)
				set_user_maxspeed(id, 250.0);
			if(stop[id] == 1)
				set_user_maxspeed(id, 0.01);
		}
		else
		{
			set_user_maxspeed(id, 250.0);
			if(bron[id]==1)
			{
				bron[id]=0
				give_item(id, "weapon_m4a1")
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
			}
		}
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public Odrodzenie(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	set_user_maxspeed(id, 250.0);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	static Float:nowtime
	nowtime = get_gametime()

	if(cs_get_user_team(idattacker) == CS_TEAM_T && cs_get_user_team(this) == CS_TEAM_CT)
	{
		if(chow==1 && nowtime - roundstart <  get_cvar_float("mp_roundtime")*60)
		{
			set_user_frags(this,get_user_frags(this)+1)
			user_kill(idattacker)
			return HAM_SUPERCEDE
		}
	}
	return HAM_IGNORED;	
}
public chowanyspr(id)
{
	if(get_cvar_num("ch_enable"))
	{
		if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && !(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
		{
			client_print(id, print_chat, "[Jail] Nie jestes Klawiszem");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		if(!is_user_alive(id) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
		{
			client_print(id, print_chat, "[Jail] Nie Zyjesz wiec nie mozesz uzywac tej komendy");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		if(chow==1)
		{
			client_print(id, print_chat, "[Jail] chowany jest już włączony");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		chow = 1
		force_open()
		chowany()
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public chowany()
{
	new players[32], pnum
	get_players(players, pnum)

	new Float: czas = get_pcvar_float(ch_time)

	for( new i; i<pnum;i++ )
	{
		g_tempid = players[i];

		if(get_cvar_num("ch_weapon"))
			bron[g_tempid] = 1
		else
			bron[g_tempid] = 0

		if(get_user_team(g_tempid)==1 && is_user_alive(g_tempid))
		{
			stop[g_tempid] = 0
		}
		if(get_user_team(g_tempid)==2 && is_user_alive(g_tempid))
		{
			stop[g_tempid] = 1
			message_begin( MSG_ONE, screenfade, _, g_tempid )
			write_short( 1 << 12 )
			write_short( 1 << 8 )
			write_short( 1 << 0 )
			write_byte( 0 )
			write_byte( 0 )
			write_byte( 0 )
			write_byte( 255 )
			message_end()
			set_task( 0.3, "full_fade", g_tempid )
			set_task( czas, "reset", g_tempid ) 
		}
		set_task(czas, "chowanystart", g_tempid)
	}
}
public chowanystart(id)
{
	if(get_user_team(id)==1 && is_user_alive(id))
	{
		stop[id] = 1
	}
	if(get_user_team(id)==2 && is_user_alive(id))
	{
		stop[id] = 0
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public force_open()
{
	new ent = -1
	while((ent = fm_find_ent_by_class(ent, "func_door")))
	{				
		dllfunc(DLLFunc_Use, ent, 0)
	}	
}
public full_fade(id)
{
	message_begin( MSG_ONE, screenfade, _, id )
	write_short( 1 << 0 )
	write_short( 1 << 0 )
	write_short( 1 << 2 )
	write_byte( 0 )
	write_byte( 0 )
	write_byte( 0 )
	write_byte( 255 )
	message_end()
}
public reset(id)
{
	message_begin( MSG_ONE, screenfade, _, id)
	write_short( 1 << 0 )
	write_short( 1 << 0 )
	write_short( 1 << 0 )
	write_byte( 0 )
	write_byte( 0 )
	write_byte( 0 )
	write_byte( 0 )
	message_end()
}

Użytkownik hiroshima edytował ten post 22.08.2011 23:48
tak nie wygląda lepiej? naucz się korzystania z tagów BBCode!

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych