Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

[Poradnik PokeMod] Custom.inl

PokeMod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 22.08.2011 13:08

Spis:
1. Custom.inl (addons&--#62;amxmodx&--#62;scripting&--#62;pokemon&--#62;custom.inl)
a.) Zwiększenie ilości pokemonów na Pokemodzie
b.) Zwiększenie ilości itemów na Pokemodzie
c.) Zmiana zapisu plików pokemoda (SAVE_ID)
2. Pokemod.sma - Kompilacja Pokemoda

Do roboty Dołączona grafika

1. Custom.inl
a.) Zwiększenie ilości pokemonów na Pokemodzie (ważne, gdy jak dodajemy nowe pokemony)
- wchodzimy do addons&--#62;amxmodx&--#62;scripting&--#62;pokemon&--#62;custom.inl
- szukamy linijki
Spoiler

- zamiast 400 wpisujemy ilość ile ma się mieścić pokemonów na naszym Pokemodzie.
Skutki nie zmienienia: Gdy mamy wpisane 151 pokemonów, i będziemy chcieli dodać nowego pokemona, który id będzie miał 152, wtedy Pokemod go zignoruje i nie będzie można nim grać, ani nie będzie widoczny w pokedex, tak jakby go w ogóle nie było.
b.) Zwiększenie ilości itemów na Pokemodzie
- wchodzimy do addons&--#62;amxmodx&--#62;scripting&--#62;pokemon&--#62;custom.inl
- szukamy linijki
Spoiler

- zamiast 200 wpisujemy ilość ile ma się mieścić itemów na naszym Pokemodzie.
Skutki nie zmienienia: Gdy mamy wpisane 100 itemów, i będziemy chcieli dodać nowy item, który będzie 101 z kolei, wtedy Pokemod go zignoruje i nie będzie można tego itemu używać, ani nie będzie widoczny w pokedex, tak jakby go w ogóle nie było, ani nie będzie dostępny w markecie i nie można będzie go kupić oraz znaleść.
c.) Zmiana zapisu plików pokemoda (SAVE_ID)
- wchodzimy do addons&--#62;amxmodx&--#62;scripting&--#62;pokemon&--#62;custom.inl
- szukamy linijki
Spoiler

- zamiast "1" wpisujemy albo 0 lub 1. 0 - zapis na steamid i ip, 1 - zapis na nick

2. Pokemod.sma - Kompilacja Pokemoda
Po zmienieniu custom.inl. wchodzicie do addons&--#62;amxmodx&--#62;scripting. Tam znajdujecie pokemod.sma. Zaznaczacie go i trzymacie naciśnięty lewy przycisk myszy. Następnie przesuwacie pokemod.sma na compile.exe. Powinno wyskoczyć czarne okienko, nie wyłączajcie go. Możecie dopiero wyłączyć jak się już skompiluje, czyli wyskoczy coś takiego jak zaznaczone na czerwono screenie:
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
Nie zwracajcie na moje wraningi, u was takie nie powinny być. Gdy już się skompiluje, należy nacisnąć enter, aby wyłączyć okienko. Następnie wchodzimy do addons&--#62;amxmodx&--#62;scripting&--#62;compiled. tam jest nowo powstały plik pokemod.amxx z waszym wybranym level'em. Należy go wgrać do addons&--#62;amxmodx&--#62;plugins, zrestartować serwer i GOTOWE.

To chyba na tyle, zapraszam do innych poradników. W razie problemów, stwórz temat a Ci na pewno pomogę.
[PokeMod] [Poradnik PokeMod] Edycja koloru Skilla - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[PokeMod] [Poradnik PokeMod] Zwiększenie level'a - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[PokeMod] [Poradnik PokeMod] Defines.inl - AMXX.pl: Support AMX Mod X

!!! UWAGA !!!
Prawa zastrzeżone. Zakaz kopiowania na inne fora.


Użytkownik radim edytował ten post 10.03.2012 18:56

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych