Załączone pliki
-
cod_xpv1.sma 1,14 KB
16 Ilość pobrań
cod_xpv1.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.08.2011 11:39
Napisano 22.08.2011 12:32
cod_plantxp "400" cod_defusxp "420" cod_rescuxp "100"
Napisano 23.08.2011 19:15
#include <amxmodx> #include <codmod> #define MIN_PLAYERS 2 new const msg[][] = { "podlozenie paki", "rozbrojenie paki", "uratowanie hosta" } new cod_cvars[3]; public plugin_init() { register_plugin("cod_bombxp", "1.1", "byQQ"); register_logevent("logevent_przydziel", 3, "1=triggered"); cod_cvars[0] = register_cvar("cod_plantxp", "800"); cod_cvars[1] = register_cvar("cod_defusxp", "820"); cod_cvars[2] = register_cvar("cod_rescuxp", "200"); } public logevent_przydziel() { new loguser[80], akcja[64], name[32]; read_logargv(0, loguser, 79); read_logargv(2, akcja, 63); parse_loguser(loguser, name, 31); new id = get_user_index(name); if(equal(akcja, "Planted_The_Bomb")) { PrzydzielExp(id, 0); } else if(equal(akcja, "Defused_The_Bomb")) { PrzydzielExp(id, 1); } else if(equal(akcja, "Rescued_A_Hostage")) { PrzydzielExp(id, 2); } } public PrzydzielExp(id, typ) { new exp = get_pcvar_num(cod_cvars[typ]); if(get_playersnum() >= MIN_PLAYERS) { cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + exp); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %d doswiadczenia za %s.", exp, msg[typ]); } }
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych